موتورولا موتو G24 Power با تراشه هلیو G85 و باتری بزرگ رونمایی شد

موتورولا موتو G24 Power با تراشه هلیو G85 و باتری بزرگ رونمایی شد

شرکت قدیمی موتورولا هفته گذشته گوشی Moto G24 را رونمایی کرد، حالا امروز این برند نسخه پاور این گوشی را نیز معرفی کرد. نسخه پاور نسبت به مدل اصلی، دارای باتری بزرگتر، شارژ سریعتر و دوربین سلفی باکیفیت تر است.

گوشی موتورولا موتو G24 دارای ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ ۱۵ واتی است که از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که نسخه پاور دارای یک باتری غول پیکر ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۳۰ واتی است. همچنین دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل برتری دیگری برای نسخه پاور به ارمغان آورده است.

به غیر از مشخصات ذکر شده، تمامی اطلاعات مربوط به این دو گوشی یکسان خواهد بود و هیچ تفاوتی میان آنها وجود ندارد، پس بیایید نگاهی به مشخصات گوشی موتورولا موتو G24 Power بیاندازیم.

مشخصات موتورولا موتو G24 Power

موتورولا موتو G24 Power

این گوشی از تراشه مدیاتک هلیو G85 پشتیبانی می‌کند که دارای حافظه رم ۴ و ۸ گیگابایتی به همراه حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است. صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچ LCD دارای نرخ نوسازی ۹۰ هرتز با وضوح فول اچ دی پلاس خواهد بود. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسل ماکرو، ترکیب جدید موتورولا برای بخش دوربین خواهد بود.

سیستم عامل اندروید ۱۴ روی این دستگاه وجود خواهد داشت که آپدیت سه ساله سیستم عامل توسط موتورولا تضمین داده شده است. علاوه بر این ویژگی ها شاهد پشتیبانی از حسگر اثر انگشت، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و همچنین بلندگو های استریو با قابلیت Dolby Atmos هستیم که کیفیت صدای خوب را تضمین خواهد کرد.

پشتیبانی از یک ۱ ترابایت کارت میکرو اس دی به همراه قابلیت ضدآب بودن از مهم ترین ویژگی های این گوشی میان‌رده به شمار می‌رود. موتورولا این دستگاه را در رنگبندی های آبی و سیلور روانه بازار خواهد کرد. قیمت ۱۱۰ دلار برای نسخه ۱۲۸/۴ گیگابایت و قیمت ۱۲۰ دلار برای نسخه ۱۲۸/۸ گیگابایت در نظر گرفته شده است.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.