گوشی وان پلاس Ace 3V با شارژ سریع ۱۰۰ واتی نگاه ها را به خود خیره می‌کند

گوشی وان پلاس Ace 3V با شارژ سریع ۱۰۰ واتی نگاه ها را به خود خیره می‌کند

بر اساس گزارش های منتشر شده، اطلاعات کاملی از گوشی میان‌رده جدید وان پلاس به بیرون درز پیدا کرده است که اعداد جالبی به همراه دارد. طبق گفته ها، گوشی وان پلاس Ace 3V در ماه مارس روانه بازار خواهد شد، از آنجایی که نسخه دوم این گوشی سال گذشته در ماه مارس رونمایی شده بود انتظار می‌رود این نسخه هم همانند سال گذشته در ماه مارس معرفی شود.

گزارش جدید نشان از رونمایی این گوشی در رویداد MWC 2024 در شهر بارسلون دارد که به زودی برگزار خواهد شد. بیایید نگاه نزدیکی به مشخصات منتشر شده درمورد جدیدترین میان رده وان پلاس بیاندازیم.

به احتمال زیاد، گوشی وان پلاس Ace 3V از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ استفاده خواهد کرد که به همراه ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم در بازار عرضه خواهد شد. وضوح صفحه نمایش این گوشی ۱.۵K خواهد بود که از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود پنل OLED در نمایشگر این گوشی مورد استفاده قرار بگیرد.

گوشی وان پلاس Ace 3V با شارژ سریع 100 واتی

علاوه بر اطلاعات ذکر شده، گوشی وان پلاس Ace 3V با یک باتری بزرگ ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره‌مند خواهد بود که قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی ارائه خواهد کرد. این ویژگی در مقایسه با دیگر هم‌رده های این گوشی بسیار جذاب و قابل قبول خواهد بود.

اطلاعات به دست آمده حاکی از بدنه شیشه‌ای به همراه ماژول دوربین سه‌گانه است که متاسفانه اطلاعات دقیقی درمورد سنسور دوربین این گوشی منتشر نشده است. به احتمال فراوان، این دستگاه با عنوان Nord 4 در بازار های جهانی عرضه شود.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

منبع shiftdelete

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.