عرضه گوگل پیکسل Watch 3 در دو سایز مختلف

عرضه گوگل پیکسل Watch 3 در دو سایز مختلف

سری قبلی ساعت هوشمند Google یعنی Pixel Watch 2 یک محصول شیک با عملکرد، ویژگی ها و عمر باتری عالی بود. اما، بسیاری کاربران از این که اندازه آن خیلی کوچک است و فقط در اندازه ۴۱ میلی متری موجود بود، شکایت داشتند. به دنبال این موضوع، این شرکت مدل جدید را با نام گوگل پیکسل Watch 3 با دو سایز مختلف عرضه می کند. البته هنوز اندازه های اصلی مشخص نشده‌اند، اما انتظار می رود بزرگتر از پیکسل واچ ۲ ۴۱ میلی متری باشد.

گوگل پیکسل Watch 3

ویژگی های گوگل پیکسل Watch 3

در این ساعت هوشمند از یک بدنه بزرگتر استفاده می شود که به گوگل اجازه می دهد از نمایشگر بزرگتر مانند صفحه نمایش ۱.۳ اینچی و باتری بزرگتر برای بهبود عمر باتری استفاده کند. همچنین ممکن است سنسورهای سلامت بیشتری را نیز ارائه دهد.

همچنین، اطلاعات متتشر شده نشان می دهد که نسخه بزرگتر گوگل پیکسل Watch 3 از باندهای ۲۲ میلی متری استفاده می کند که پهن تر از باندهای ۲۰ میلی متری استفاده شده در مدل فعلی است. همچنین گفته می شود که این شرکت با کاهش حاشیه های اطراف صفحه نمایش، ساعت را زیباتر نشان می دهد.

گوگل پیکسل Watch 3

این ساعت در اندازه بزرگ‌تر برای افرادی که دست‌های بزرگ‌تری دارند یا به عمر باتری بیشتری نیاز دارند، عالی است. Pixel Watch 2 در حال حاضر با ویژگی همیشه روشن خود ۲۴ ساعت دوام می آورد، اما نسخه بزرگتر ممکن است باتری حتی بهتری داشته باشد.

انتظار می‌رود گوگل پیکسل Watch 3 در اوایل اکتبر در کنار سری جدید پیکسل ۹، پیرو الگوی گوگل در دو سال گذشته، عرضه شود. در مورد فناوری داخلی، انتظار می‌رود که از همان چیپست Snapdragon W5 مانند Pixel Watch 2 استفاده کند، زیرا چیپست جدید برای Wear OS موجود نیست.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.