گوشی موتورولا موتو ایکس ۵۰ اولترا در گواهینامه معتبر مشاهده شد

گوشی موتورولا موتو ایکس ۵۰ اولترا در گواهینامه معتبر مشاهده شد

در چند روز گذشته شاهد یک گوشی جدید از موتورولا در سازمان رادیویی چین با شماره مدل XT2401-2 هستیم که تمامی اطلاعات و شایعات درز شده، حاکی از گوشی موتو ایکس ۵۰ اولترا است. این دستگاه در ماه می روانه بازار خواهد شد و اولین گوشی موتورولا مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود.

نسخه گلوبال این گوشی با عنوان Edge 50 Ultra در بازار های جهانی به فروش می‌رسد، اما فاقد ویژگی های هوش مصنوعی است که باعث شده تا توجه زیادی به نسخه چینی این گوشی شود. علاوه بر آن، شاهد برخی تغییرات در بخش سخت افزاری این گوشی خواهیم بود.

مشخصات گوشی موتورولا موتو ایکس ۵۰ اولترا (احتمالی)

طبق گزارشات منتشر شده، این دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸S نسل ۳ خواهد بود که از پنل اولد برای صفحه نمایش استفاده خواهد کرد. علاوه بر آن، شاهد نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی با دوربین سلفی پانچ شکل در بالای صفحه نمایش برای قرارگیری دوربین سلفی خواهیم بود.

مشخصات گوشی موتورولا موتو ایکس 50 اولترا

وضوح تصویر نمایشگر این گوشی، ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل خواهد بود که از حداکثر روشنایی ۲۵۰۰ نیت پشتیبانی خواهد کرد. ماژول دوربین سه‌گانه این گوشی از سنسور های ۵۰ مگاپیکسل اولتراواید، ۶۴ مگاپیکسل تله فوتو و همچنین سنسور ۵۰ مگاپیکسل واید خواهیم بود که یک پکیج فوق العاده از این بخش ارائه خواهند کرد.

یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی۱۲۵ واتی به همراه پشتیبانی از شارژ بی سیم ۵۰ واتی، بخش شارژدهی این گوشی را به بالاترین حد ممکن ارتقا خواهد داد.

علاوه بر مشخصات سخت افزاری ذکر شده، گفته می‌شود موتورولا در حال فعالیت روی هوش مصنوعی و ارائه ویژگی های متنوع از این دست قابلیت ها با کمک Lenovo Xiaotian خواهد بود. این برند قصد دارد یک دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی برای گوشی جدید خود که قرار است در رده پرچمدار قرار بگیرد، ارائه دهد.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

 

منبع gizmochina

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.