کارآمدترین قابلیت ها را در بروزرسانی جدید ویندوز ۱۰ دریافت کنید: ارتقا به نسخه نهایی

کارآمدترین قابلیت ها را در بروزرسانی جدید ویندوز ۱۰ دریافت کنید: ارتقا به نسخه نهایی

در سال ۲۰۱۵، وقتی که ویندوز ۱۰ برای اولین بار منتشر شد قابلیت ها و فناوری های جدیدی نسبت به نمونه های قبل وجود داشت که در نظر همه کاربران جالب بود. اما مطابق این موضوع شرکت Microsoft اعلام کرد که پشتیبانی از این نسخه در اکتبر ۲۰۲۵ کاملا متوقف می شود. طی چند سال گذشته نیز، مایکروسافت در درجه اول فقط رفع اشکالات و ارتقاء برنامه های کوچک را برای ویندوز ۱۰ ارائه کرد، اما تغییرات بزرگی دیده نمی شد.

اما در حال حاظر این شرکت اعلام کرد که یک تغییر اساسی نسبت به قابلیت ها در بروزرسانی جدید ویندوز ۱۰ در رایانه های شخصی معرفی می کند. آپدیت های ویندوز ۱۱ به دلیل ساختار بهبودیافته، تفاوت‌های معکوس را که از نمونه های تجمعی حذف می‌کند، بسیار کارآمدتر هستند. از ۲۳ آوریل ۲۰۲۴، بسته آپدیت نسخه ۲۲H2 منتشر می شود و پشتیبانی کامل متوقف می شود.

جزئیات آخرین بروزرسانی جدید ویندوز ۱۰

با این بروزرسانی، اندازه بسته فایل های موجود به طور قابل توجهی کوچکتر می شود،  تقریباً ۶۵۰ مگابایت به جای ۸۳۰ مگابایت که امکان به ارتقا سریع تر و استفاده کارآمدتر از منابع شبکه را فراهم می کند. این هم برای آپدیت هایی که در حال حاضر روی رایانه شما نصب شده است و هم برای هر نسخه دیگر سازگار است.

کاهش استفاده از پهنای باند، دانلود سریع‌تر، ازدحام شبکه کمتر، و بهبود عملکرد، به‌ویژه برای مشتریانی که اتصالات ضعیف‌تری دارند از مزایای این نسخه جدید است. در حال حاضر، اکثر دستگاه‌هایی که دارای سیستم عامل ویندوز ۱۰ هستند، بدون شک مدل‌های پایین‌رده‌ در بخش های متعدد به شکل کامل واجد شرایط ویندوز ۱۱ نیستند. بنابراین، هر مگابایتی که ذخیره می‌شود اهمیت خواهد داشت.

جدیدترین نسخه ویندوز ۱۱ تنها چند وصله ثبات و باگ داشت. اما مایکروسافت واقعاً قرار نیست چیزهای تازه و جالب زیادی را به سیستم عاملی که به پایان عمر خود نزدیک می شود اضافه کند. نوار کناری Copilot به تازگی توسط مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ منتشر شده است، اما به غیر از آن، از زمان توسعه ویندوز ۱۱ تغییر زیادی نکرده است.

همانقدر که به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ به‌روز می‌شویم، احتمالاً اندازه کوچک‌تر آن نیز هیجان‌انگیز است. مطمئن شوید که آن را بلافاصله دانلود و تنظیم کنید تا سیستم عامل پویاتری را داشته باشید.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __
منبع howtogeek

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.