حق کامل تولید و سهام قیمت های پژو پارس تنظیم شد

حق کامل تولید و سهام قیمت های پژو پارس تنظیم شد!

طی اظهارات خبرگذاری تسنیم، صحبت های مهمی در مورد سهام تولید خودرو های ایران خودرو بیان شد. مطابق آن علی جدی نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که قیمت جدید اعلام شده براساس بهای تمام شده می باشد و سازمان حمایت تصمیم گیری متناسب با هدف های تولید کننده دارد.

همچنین، در ادامه وی بیان کرد که قیمت اصلی هر خودرو نسبت به هر مدلی باید نرخ مناسب با بازار داشته باشد و در حوزه صنعت خودرو موضوع کامل حذف اختلاف قیمت خودرو در کارخانه و بازار مطابق با نیاز مشتریان حل شود.

سپس در پی اظهارات خبرنگاران جدی افزود: بارها تاکید کرده‌ایم که تنها راه برای کاهش مشکلات فاصله قیمت خودروها در کارخانه و بازار حذف دلالان از این حوزه است. اما رشد تولید و تامین کمبودها از طریق واردات نیز جزو راه حل های مناسب در این موقعیت حساس محسوب می شود.

بیشتر بخوانید

 

در ادامه صحبت ها نماینده مردم شیروان همچنین نسبت به حقوق تولید کننده و سهامداران تاکید کرد و عناوینی مانند افزایش قیمت پژو پارس را برحسب ارزش بهای تمام شده این محصول مهم دانست. همچنین، اعلام شد که در صورت وجود تفاوت بزرگ در قیمت تمام شده، نرخ جدید توسط سازمان حماست اعمال می شود.

در نهایت اعلام شد که کمیسیون صنایع مجلس براساس مستندات موجود از سوی سازمان حمایت کاملا پیگیری دارد و این موضوع براساس جلسه هایی در هفته های آینده تصمیم گیری خواهند شد.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __
منبع tasnimnews

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.