ورود دنیای شگفت انگیز سیستم عامل HarmonyOS در هواوی واچ فیت ۳: رابط کاربری قدرتمند

ورود دنیای شگفت انگیز سیستم عامل HarmonyOS در هواوی واچ فیت ۳: رابط کاربری قدرتمند

به تازگی طی افشای اطلاعات مهم در مورد ساعت هوشمند جدید Huawei اعلام شد که یک بروزرسانی نرم افزاری و طراحی قابل توجهی برای این دستگاه ویژه ارائه می شود. به صورت ساده هواوی واچ فیت ۳ احتمالاً در سال ۲۰۲۴ و شاید پس از جشنواره بهاری این شرکت به همراه صفحه نمایش مستطیلی ۲.۵ با عنوان تاج در سطح پرچمدار عرضه شود.

همچنین، طی روز های پیش شاهد انتشار رندرهایی از این ساعت هوشمند بودیم که طراحی آن کاملاً با مدل قبلی خود متفاوت است. اما اصلی ترین نکته در طرح اصلی این مدل ساختار مشابه با اپل واچ سری ۹ است که توجه بسیاری از کابران را جلب کرد. همچنین اعلام شد که سیستم عامل HarmonyOS در هواوی واچ فیت ۳ به صورت کامل وجود دارد و در بخش های عملکرد و پردازش تفاوت های بزرگی مشاهده شده است.

ویژگی های سیستم عامل HarmonyOS در هواوی واچ فیت ۳

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این ساعت بر اساس جدیدترین سیستم عامل HarmonyOS، تغییرات قابل توجهی در رابط کاربری خواهد داشت. البته مشخصات کاملا تایید نشده است اما انتظار می رود که نسخه ۴.۲ یا NEXT که به زودی عرضه خواهند شد، به صورت پیش فرض برروی این ساعت هوشمند وجود دارد.

قابلیت های جدید سیستم عامل HarmonyOS در هواوی واچ فیت ۳ شامل فونت‌های بزرگ‌تر، فضای بیشتر برای آیکون‌های برنامه‌ها، انیمیشن‌های روان‌تر و تنوع بیشتر صفحه‌های ساعت، می باشد. علاوه بر این، احتمال زیادی وجود دارد که این مدل در چین و همچنین سایر کشورها عرضه شود.

شباهت عجیب هواوی واچ فیت ۳ به اپل واچ سری ۹

با این حال، اطلاعات در مورد قیمت، ویژگی های داخلی و مشخصات مهم هنوز اعلام نشده است. باید انتظار داشته باشیم که مشخصات بیشتری در مورد این ساعت هوشمند به مرور زمان آشکار شود.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __
منبع gizmochina

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.