نسخه جدید ناتینگ فون ۲a با رنگ آبی ساختار طراحی خود را ارتقا داد

نسخه جدید ناتینگ فون ۲a با رنگ آبی ساختار طراحی خود را ارتقا داد

طبق آخرین اطلاعاتی که از برند Nothing دریافت شد، این شرکت در ۲۹ آوریل، نسخه جدید ناتینگ فون ۲a را با رنگ آبی در هند معرفی خواهد کرد. این شرکت تصویری کاملا آبی از این گوشی هوشمند را منتشر کرده است، اما جزئیات زیادی در مورد این آخرین نمونه طراحی شده وجود ندارد. اما مطابق گزارش های منابع گوناگون این مدل جدید یک گزینه رنگ  منحصر به فرد نسبت به قبل ارائه می کند.

البته، در هر صورت ظاهر واقعی دستگاه ممکن است به طور قابل توجهی با تصویر فوق متفاوت باشد، اما با این حال، پیش بینی می شود که مشخصات تغییر نکند.

بیشتر بخوانید

 

مشخصات نسخه جدید ناتینگ فون ۲a

صفحه نمایش ۶.۷ اینچی امولد این گوشی هوشمند دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت و محافظت در برابر گوریلا گلس ۵ می باشد. همچنین در نسخه جدید ناتینگ فون ۲a حدود ۱۲ گیگابایت رم، قدرت و عملکرد ارتقا داده شده است.

این نسخه دارای باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت به همراه سرعت شارژ ۴۵ وات است. رابط کاربری ناتینگ فون ۲a همان سیستم عامل شرکت OS 2.5 می باشد که مبتنی بر اندروید ۱۴ برنامه ریزی می شود. دوربین های آن شامل سنسور سلفی ۳۲ مگاپیکسلی IMX615 سونی و دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در پشت است که یکی با سنسور فوق عریض سامسونگ JN1 و دیگری دارای سنسور فوق عریض سامسونگ است.

نسخه جدید ناتینگ فون ۲a دارای شبکه ۵G، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۳ و NFC برای اتصالات است. همچنین، دارای حسگر اثرانگشت در صفحه نمایش برای امنیت و مقاومت در برابر گرد و غبار و آب در سطح IP54 می باشد.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __
منبع gizmochina

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.