هدست واقعیت مجازی اپل در ماه ژوئن عرضه خواهد شد

هدست واقعیت مجازی اپل در ماه ژوئن عرضه خواهد شد

مطابق با اطلاعاتی که مارک گورمن از بلومبرگ منتشر کرده است، Apple در حال حاظر برای رونمایی از دستگاه هدفون MR اپل واقعیت ترکیبی خود آماده شده است و هفته گذشته این دستگاه برای آزمایش به ۱۰۰ مدیر اپل در موزه استیو جابز در کوپرتینو، کالیفرنیا به نمایش گذاشته شد. گزارشات حاکی از آن است که اپل به WWDC 23 چشم دوخته است تا از محصولی جدیدی رونمایی کند که ظاهراً Apple Reality Pro یا Apple Reality One نام خواهد داشت. ​​این هدست یکی از پیشرفته ترین و نوآورانه ترین محصولات اپل محسوب خواهد شد.

به گفته منابع خبری Gurman، در توسعه هدفون MR اپل طی سال‌ها چندین بار توسط مدیران اپل آزمایش شده است، اما ممکن آخرین نسخه نمایشی قبل از رونمایی بزرگ در ژوئن امسال با برچسب قیمت ۳۰۰۰ دلاری باشد.

هدست واقعیت مجازی اپل

مشخصات هدست واقعیت مجازی اپل

علاوه بر این، نیویورک تایمز اطلاعات مهمی در مورد ورود اپل به دنیای واقعیت مجازی و ترکیبی را از طریق مدیران ناشناس اپل که هفته گذشته در کوپرتینو حضور داشتند منتشر کرده است. مطابق با مشخصاتی که دریافت شده طراحی هدفون MR اپل را نزدیک به عینک اسکی با قاب فیبر کربنی تشبیه کرده اند که با باتری خارجی عرضه خواهد شد و انتظار می رود تا باتری این دستگاه  شارژدهی چند ساعته داشته باشد. این هدست برای افراد عینکی طراحی نامتقارنی خواهد داشت و ممکن است قادر به استفاده از آن نباشند، ولی در مورد این موضوع اپل قصد دارد  تا لنزهای سفارشی را برای این عینک ارائه دهد.

اطلاعات دریافتی بر این پایه است که نمایشگر هدفون MR اپل دارای کیفیت ۴K با “گفتار واقعی” خواهد بود که به کاربر اجازه می‌دهد تا بر روی ویدیوی اطراف خود همانند زمان واقعی قادر به زوم در تصویر باشند. این هدست بسیاری از گروه‌های کاربری از جمله هنرمندان را با قابلیت ردیابی سر و دست هدف قرار می‌دهد و برای کاربران علاقه مند به هنر قابلیت استفاده در برنامه های طراحی و نقاشی را ارائه می کند.

هدفون MR اپل

در ویدئو کنفرانس اپل یکی دیگر از ویژگی های کلیدی هدفون MR اپل با برنامه ویژه ‘CoPresence’ اشاره شد که به کاربران اجازه می دهد زمان خود را با هم در VR سپری کنند. اپل همچنین خواستار ایجاد محتوای اختصاصی هالیوود برای فیلمسازان هالیوودی است که تجربه خاصی را ایجاد خواهد کرد.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.