با بروزرسانی جدید Threads از مزاحم ها خلاص شوید!

با بروزرسانی جدید Threads از مزاحم ها خلاص شوید!

قابلیت اول، به اسم Hidden Words، به شما این امکان رو می‌ده که کلمه یا عبارت‌هایی رو که نمی‌خواید ببینید رو لیست کنید. این قابلیت قبلا فقط برای کامنت‌ها قابل استفاده بود، ولی الان دیگه برای کل برنامه کار می‌کنه. یعنی دیگه تو پست‌ها، بخش جستجو، پروفایل‌ها و کامنت‌های بقیه هم می‌تونید از این قابلیت استفاده کنید.

با Hidden Words هر کلمه‌ای که اضافه کنید، دیگه پست‌هایی که این کلمات رو دارن بهتون نشون نمیده. حتی خود برنامه هم یک لیست از کلمات داره که به طور خودکار فیلتر می‌کنه، ولی می‌توانید این قابلیت رو هم خاموش کنید.

با بروزرسانی جدید Threads از مزاحم ها خلاص شوید!

بروزرسانی جدید Threads

قابلیت دیگه‌ای که قراره با این بروزرسانی اضافه بشه اینه که می‌توانید مشخص کنید چه کسانی اجازه دارند پست‌های شما رو ریپلای کنن. با این قابلیت جدید می‌توانید از شر ریپلای‌های اذیت کننده خلاص بشید.

آخرین قابلیت جدید هم اینه که می‌توانید نوتیفیکیشن پست‌های خودتون رو بی‌صدا کنید. اینجوری از بقیه نوتیفیکیشن‌ها باخبر می‌شید، ولی دیگه هر بار که کسی کامنت گذاشت زیر پستی که گذاشتید، نوتیفیکیشن نمی‌گیرید.

قابلیت Hidden Words الان برای همه کاربرا فعال شده، ولی بقیه قابلیت‌ها فعلا دارن تست می‌شن و ممکنه هنوز برای همه در دسترس نباشن.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

 

منبع GSMArena

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.