مانیتور بازی ۴K، ماوس و کیبورد بازی Red Magic در سراسر جهان عرضه شد

مانیتور بازی ۴K، ماوس و کیبورد بازی Red Magic در سراسر جهان عرضه شد

Red Magic، در حال حاظر سازنده یکی از قدرتمند ترین گوشی های هوشمند گیمینگ در جهان است که نمونه ای چون Red Magic 8 Pro یکی از محصولات شگفت انگیز این شرکت می باشد، این شکرت همچنین همراه با این محصول یک رنگ جدیدی به نام Titanium را در بازار جهانی عرضه کرده است. به تازگی، این برند بیان کرده است که خواستار عرضه جهانی مانیتورهای ۴K، کیبوردهای مکانیکی و ماوس های گیمینگ  است.

ماوس و کیبورد بازی Red Magic

مشخصات مانیتور بازی Red Magic

این مانیتور دارای پنل ۲۷ اینچی Mini LED بوده و دارای وضوح ۴K 3840 x 2160 پیکسل و زاویه دید گسترده ۱۷۸ درجه است. همچنین با ویژگی پخش بی سیم صفحه نمایش موج میلی متری ارائه می شد ، و پخش بی سیم ویدیوهای ۴K را با حداقل تأخیر و بدون افت کیفیت امکان پذیر می کند.

علاوه بر این، مانیتور Red Magic دارای دقت رنگ HDR 1000، ΔE < 1 و AMD Freesync Premium Pro و NVIDIA G-Sync است. همچنین از نوردهی PWM با فرکانس فوق العاده بالا پشتیبانی می کند و دارای گواهی TÜV Rheinland برای انتشار نور آبی کم است. پنل های ارتباطی این مانیتور شامل یک پورت HDMI 2.1 و یک پورت USB Type-C است که از منبع تغذیه ۹۰ واتی پشتیبان پشتیبانی می کند. پایه مانیتور امکان تنظیم آسان ارتفاع و چرخش را فراهم می کند.

ماوس و کیبورد بازی Red Magic

 مشخصات ماوس بازی Red Magic

ماوس بازی Red Magic یک محصول با ارتباط بی سیم است که با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز کار می کند و دارای محدوده DPI 50 تا ۲۶۰۰۰ است. همچنین دارای سنسور Pixart PAW3395 و میکروسوئیچ Kaihua GM 8.0 Black Mamba است که پرتاب کوتاه فقط ۰.۳ میلی متر دارد. و طول عمر چشمگیر ۸۰ میلیون کلیک را برای کاربران ارائه می کند.

ماوس و کیبورد بازی Red Magic

مشخصات کیبورد بازی Red Magic

کیبورد بازی Red Magic با تکنولوژی مکانیکی دارای کلاه‌های تعلیق PBT و کلاهک‌های نقره‌ای نسخه V2 TTC بسیار با دقت است. در این کیبورد از اتصال سه حالته سیمی، بلوتوث و ۲.۴ گیگاهرتز استفاده شده و از ساختار آب بندی برای از بین بردن رزونانس شوک به کار برده شده است. این صفحه‌کلید دارای جلوه‌های نورپردازی RGB، قفل کلید میانبر و باتری داخلی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که تا ۲۸ ساعت با روشن شدن چراغ‌ها و ۲۰۰ ساعت با چراغ‌های خاموش طول عمر دارد.

همچنین، کیبورد بازی Red Magic دارای یک صفحه نمایش کوچک ۱.۴۷ اینچی در گوشه بالا سمت راست است که می تواند پارامترهای زمان واقعی و اعلان های موجود در صفحه نمایش را به صورت خلاصه برای کاربر ارائه دهد. علاوه بر این می توانید با استفاده از دکمه های کنار صفحه کلید، میزان صدا و سایر پارامترهای سیستم را تنظیم کنید.

ماوس و کیبورد بازی Red Magic

قیمت های مانیتور بازی ۴K، ماوس و کیبورد بازی Red Magic

Red Magic صفحه کلید ۱۹۹ دلار و ماوس بازی ۹۹ دلار قیمت گذاری کرده است. همه این لوازم توسط نمایندگی های آمریکای شمالی قابل خرید هستند. ولی تاکنون این شرکت در مورد مانتیور گیمینگ هیچ اطلاعاتی را بیان نکرده است.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.