قابلیت هوش مصنوعی در گوشی ناتینگ فون ۲a : آپدیت Nothing OS 2.5.5a

قابلیت هوش مصنوعی در گوشی ناتینگ فون ۲a : آپدیت Nothing OS 2.5.5a

گوشی ناتینگ فون ۲a مقرون به صرفه ترین گوشی ناتینگ به شمار می‌رود که در کنار طراحی بسیار جذاب و شیک دارای مشخصات سخت افزاری قابل قبولی است. طبق بروزرسانی جدید شرکت ناتینگ، از این به بعد شاهد حضور هوش مصنوعی در گوشی های این شرکت خواهیم بود.

چند روز پیش، آپدیت هوش مصنوعی ChatGPT برای گوشی ناتینگ فون ۱ منتشر شده بود و حالا از امروز کاربران گوشی ناتینگ فون ۲a، با بروزرسانی دستگاه خود به Nothing OS 2.5.5a می‌توانند از قابلیت های جذاب هوش مصنوعی در گوشی های خود استفاده کنند.

با اضافه شدن هوش مصنوعی به رابط کاربری گوشی های ناتینگ، شاهد پشتیبانی از حالت Nothing X خواهیم بود که قابلیت مکالمه زنده با هوش مصنوعی را به ارمغان خواهد آورد. در این حالت با کمک هدفون بیسیم Nothing Ear، کاربران قابلیت مکالمه صوتی به صورت زنده با هوش مصنوعی را خواهند داشت.

علاوه بر این ویژگی، ویجت های جدیدی به صفحه اصلی ناتینگ فون ۲a اضافه خواهد شد که تاثیر زیادی روی عملکرد کلی رابط کاربری برای ادغام سازی هوش مصنوعی انجام خواهد گرفت. به کمک این ویژگی ها کاربران برای دسترسی به هوش مصنوعی در گوشی های ناتینگ هیچ مشکلی نخواهند داشت.

ویژگی های مهم آپدیت Nothing OS 2.5.5a

قابلیت هوش مصنوعی در گوشی ناتینگ فون 2a

در آپدیت جدید ناتینگ، علاوه بر ادغام هوش مصنوعی شاهد اضافه شدن قابلیت های جدید دیگری نیز هستیم که باعث بهبود کیفیت کلی دوربین و همچنین ارتقا قابلیت های عکاسی در گوشی های این شرکت شده است. همچنین شاهد بهبود حالت عکاسی HDR و پرتره در این بروزرسانی هستیم.

پیشرفت های زیادی در بروزرسانی جدید در دسترس گرفته و تمامی مشکلاتی که در نسخه قبل وجود داشت، حالا به صورت کامل برطرف شده و کاربر هیچ مشکل و باگ در رابط کاربری مشاهده نمی‌کند. علاوه بر تمام ویژگی ها جدید، همگام سازی سیستم عامل با رابط کاربری هم مورد دستور قرار گرفته که سرعت و روان بودن را به بخش کاربری ارائه می‌دهد. این بروزرسانی هم همانند دیگر آپدیت های نرم افزاری به صورت منطقه‌ای برای تمامی کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __
منبع gsmarena

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.