سامسونگ نمایشگر شفاف میکرو ال ای دی را معرفی کرد

میکرو ال ای دی
سامسونگ نمایشگر شفاف میکرو ال ای دی را معرفی کرد

 

سامسونگ یکی پس از دیگری در نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس اعلامیه می کند. یکی از محصولاتی که در این نمایشگاه معرفی شد یک صفحه نمایش میکرو ال ای دی شفاف بود که “مرزهای بین محتوا و واقعیت را محو می کند”.

این پنل دارای یک نمایشگر شفاف است که به شما امکان می دهد محتوا را مشاهده کنید و همچنین آنچه را که در پشت صفحه می گذرد مشاهده کنید. برای مشاهده نحوه عملکرد این نمایشگر کلیک کنید.

 

 

ال ای دی های شفاف برای بازتعریف تجربیات مشاهده آماده هستند و مرز بین محتوا و واقعیت را عملاً غیرقابل تشخیص می کنند. سامسونگ الکترونیک با استفاده از این فناوری پیشگامانه، صفحه نمایش میکرو ال ای دی خود را ارتقا داده است تا نحوه لذت کاربران از محتوای بصری را افزایش دهد.

صفحه نمایش شفاف میکرو ال ای دی این شرکت برای اولین بار در Samsung First Look 2024 در تاریخ ۷ ژانویه (به وقت محلی) رونمایی شد – پیش از نمایشگاه Consumer Electronics (CES) 2024، بزرگترین نمایشگاه الکترونیک مصرفی و فناوری اطلاعات در جهان که در لاس وگاس برگزار شد. ۹-۱۲ ژانویه. این میکرو ال ای دی ماژولار جدید با ترکیب مهارت برتر با شش سال تحقیق و توسعه خستگی ناپذیر، شرکت کنندگان را با طراحی آینده نگر خود شگفت زده کرد. صفحه نمایش شیشه ای شفاف و شفاف میکرو ال ای دی شفاف، تجربه مشاهده را متحول کرده و توجه مصرف کنندگان جهانی را به خود جلب کرده است.

سامسونگ گفت که این محصول حاصل شش سال تحقیق و توسعه است

این شرکت در حال حاضر یک تلویزیون میکرو ال ای دی ۱۱۰ اینچی غیرشفاف را به قیمت ۱۵۰۰۰۰ دلار می فروشد، بنابراین حتی اگر قابل اجرا باشد، مدتی طول می کشد تا فناوری جدید با قیمت (تا حدودی) مناسب وارد بازار شود.

 

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.