گوگل مسیج بالاخره از پیام رسانی RCS دو سیم کارته پشتیبانی می کند

گوگل مسیج بالاخره از پیام رسانی RCS دو سیم کارته پشتیبانی می کند

گوگل مسیج، برنامه پیام رسانی پیش فرض اندروید، سرانجام پشتیبانی از پیام رسانی RCS دو سیم کارته را فعال کرده است. این ویژگی توسط یک کاربر تلگرام کشف و فعال شده است. پس از فعال کردن این ویژگی، می توانید بدون هیچ مشکلی بین دو سیم کارت جابجا شوید و پیام های RCS ارسال کنید. این امر برای افرادی که بیش از یک سیم کارت دارند، بسیار آسان می شود.

گوگل مسیج

چرا این یک پیشرفت مهم است؟

دلیل اهمیت این موضوع این است که گوگل مسیج هرگز واقعاً امکان چت RCS را با بیش از یک شماره فراهم نمی کرد. با این حال، با آخرین تغییر، می توانید از RCS دو سیم کارته در برنامه بهره ببرید. همچنین شایان ذکر است که این ویژگی در حال حاضر فقط در نسخه های خاص سامسونگ برنامه کار می کند و این ویژگی پس از فعال کردن چند پرچم نشان داده شد.

چگونه آن را فعال کنیم؟

خوشبختانه، اگر می خواهید این ویژگی را در برنامه گوگل مسیج خود فعال کنید، فرآیند آن اصلاً پیچیده نیست. می توانید راهنمای فعال سازی را در اینجا بررسی کنید. با این حال، با توجه به اینکه این ویژگی هنوز در کانال پایدار در دسترس نیست، ممکن است با برخی از مشکلات مواجه شوید. اما به غیر از این، به نظر نمی رسد که مدت زیادی طول بکشد تا در نهایت برای همه در دسترس قرار گیرد.

آیا در دستگاه های غیر سامسونگ هم کار می کند؟

همچنین شایان ذکر است که حتی اگر برنامه گوگل مسیج را در دستگاهی غیر از سامسونگ اجرا می کنید، همچنان می توانید از این ویژگی استفاده کنید. فقط باید آن را از طریق راهنمایی که در بالا پیوند دادم فعال کنید. فقط مطمئن شوید که دستورالعمل ها را به درستی دنبال می کنید و تمام فایل های لازم را دارید. امیدواریم گوگل به زودی این ویژگی را در کانال پایدار منتشر کند و زمان زیادی منتظر نخواهیم ماند.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.