گوشی سامسونگ گلکسی F04s ری‌بند گلکسی A04s خواهد بود

گوشی سامسونگ گلکسی F04s ری‌بند گلکسی A04s خواهد بود

سامسونگ در آوریل ۲۰۲۱ از گوشی گلکسی F02s برای بازار هند رونمایی کرد، حالا یک نسخه ارتقا یافته نسبت به آن مدل در دست ساخت این شرکت کره‌ای است که دارای همان برچسب قیمتی مقرون به صرفه خواهد بود. حالا گزارش جدید مبنی بر فعالیت جدید سامسونگ روی گوشی گلکسی F04s منتشر شده است.

این گزارش توسط Pricebaba منتشر شده و نشان می‌دهد این دستگاه در گواهینامه Wi-Fi با شماره مدل SM-E045F/DS قرار گرفته است که نشان دهنده نزدیک بودن زمانی رونمایی این گوشی اقتصادی است. به احتمال زیاد سامسونگ یک نسل را از میان برداشته و به سراغ F04s رفته است. طبق اطلاعات به دست آمده این گوشی از وای فای تک بانده ۲.۴ گیگاهرتز پشتیبانی خواهد کرد و مجهز به سیستم عامل اندروید ۱۲ خواهد بود. به غیر از اطلاعات به دست آمده متاسفانه اطلاعات دیگری از مشخصات سخت افزاری و ظاهری این گوشی منتشر نشده است.

از آنجایی که گلکسی F02s ری بند گوشی M02s و A02s بود، انتظار داریم این نسخه هم نسخه ری‌بند A04s باشد که ماه گذشته توسط سامسونگ برای بازار هند رونمایی شد. حالا احتمال اینکه این گوشی با نام جدید برای بازار های جهانی عرضه شود نیز بسیار بالا است. باتوجه به این کار احتمال یکسان بودن برخی از مشخصات سخت افزاری این دو نسخه وجود دارد، پس بیایید نگاهی به آن بیاندازیم.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی F04s (احتمالی)

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی F04s (احتمالی)

این دستگاه مجهز به صفحه نمایش ۶.۵ اینچ فول اچ دی پلاس با دوربین سلفی ناچ قطره‌ای شکل خواهد بود. نرخ نوسازی ۹۰ هرتز به همراه محافظ کورنینگ گوریلاگلس ۳ روی نمایشگر این دستگاه استفاده خواهد شد. همچنین شاهد بهره‌گیری از حسگر اثر انگشت فیزیکی بر روی دکمه پاور خواهیم بود.

برای بخش داخلی این گوشی از تراشه اگزینوس ۸۵۰ استفاده شده است که دارای پیکربندی ۶۴/۴ گیگابایت است. همچنین قابلیت پشتیبانی از کارت میکرو اس دی برای ارتقا حافظه داخلی تا ۱ ترابایت داخل ان گوشی قرار گرفته است. علاوه بر آن شاهد پشتیبانی از حافظه رم مجازی تا ۴ گیگابایت هستیم که کمک زیادی برای استفاده از نرم افزار های سنگین و گرافیکی است.

یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۵ واتی نیز روی این دستگاه قرار گرفته است. رابط کاربری انحصاری OneUI 4.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۲ روی این گوشی نصب شده است که عملکرد بسیار هوشمندانه و قابل توجهی از سوی سامسونگ برای یک گوشی اقتصادی محسوب می‌شود.

نسخه قبل این گوشی مجهز به سنسور سه‌گانه با لنز های ۵۰ مگاپیکسل واید، ۲ مگاپیکسل ماکرو و ۲ مگاپیکسل اولتراواید بود که به همراه سنسور ۵ مگاپیکسل دوربین سلفی ارائه شده بود، بخاطر همین موضوع انتظار داریم نسخه جدید ارتقا قابل توجهی نسبت به فعلی داشته باشد.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

منبع gizmochina

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.