گوشی آنر X40 5G با صفحه نمایش خمیده ۱۲۰ هرتز معرفی شد

بالارده قدرتمند آنر رونمایی شد

بلاخره بعد از کلی انتظار، آنر از گوشی آنر ایکس ۴۰ رونمایی کرد. این دستگاه به عنوان جانشین گوشی آنر ایکس ۳۰ وارد بازار خواهد شد و عملکرد قابل توجهی از خود ارائه خواهد کرد. آنر ایکس ۴۰ دارای مشخصاتی بهتر مانند صفحه نمایش خمیده با نرخ نوسازی بالا و همچنین حافظه رم مجازی به همراه تراشه اسنپدراگون نسبت به آنر ایکس ۳۰ است که سال گذشته رونمایی شده است.

گوشی Honor X40 5G دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچ اولد با دوربین سلفی پانچ شکل است. همچنین لبه های نمایشگر این گوشی خمیدگی محسوس دارد و طراحی پنل جلو را شبیه به گوشی های پرچمدار کرده است. رزولوشن نمایشگر این دستگاه ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است که از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند.

همچنین نمایشگر این گوشی از عمق رنگ ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند، داخل صفحه نمایش نیز حسگر اثر انگشت قرار گرفته است که سرعت و عملکرد خوبی ارائه می‌دهد. آنر نشان داده در گوشی هایی که حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر قرار دارند، عملکرد و امنیت بالایی ارائه می‌دهند.

ماژول دوربین آنر ایکس ۴۰ نسبت به نسخه های قبلی تغییر داشته و شاهد ماژول دوربین دایره‌ای شکل با سنسور دوگانه هستیم که در قسمت بالای آن، فلاش LED قرار گرفته است. یکی از سنسور ها از لنز ۵۰ مگاپیکسل واید پشتیبانی می‌کند و دیگری دارای سنسور ۲ مگاپیکسل اولتراواید است. برای دوربین سلفی نیز از یک سنسور ۸ مگاپیکسل واید استفاده شده است. هرچند ترکیب دوربین در نظر گرفته شده برای این گوشی، کمی جالب نیست اما آنر از لنز های با کیفیتی استفاده کرده است.

مشخصات گوشی آنر X40 5G

برای بخش سخت افزاری گوشی آنر X40 5G از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ استفاده شده است که مجهز به حداکثر حافظه رم ۱۲ گیگابایت و حداکثر حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی است. همچنین در کنار این ترکیب حافظه، شاهد بهره‌گیری از حافظه رم مجازی ۷ گیگابایتی هستیم. این حافظه مجازی برای اجرای برنامه هایی که حجم مصرف رم زیادی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰ واتی در این دستگاه استفاده شده است. رابط کاربری انحصاری Magic UI 6.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۲ درون این گوشی استفاده شده است که ترکیب خوبی با سخت افزار گوشی برقرار خواهد کرد. رابط کاربری انحصاری آنر از تمامی لحاظ عملکرد ایده‌آل دارد و این شرکت چینی دستاورد های زیادی در توسعه آن به دست آورده است.

آنر ایکس ۴۰ در رنگبندی های سفید، مشکی و سبز روانه بازار خواهد شد. قیمت اولیه نسخه پایه ۱۲۸/۶ گیگابایت این گوشی حدود ۲۱۵ دلار واهد بود. نسخه پریمیوم یا همان ۲۵۶/۱۲ گیگابایت نیز با قیمت پایه ۳۲۸ دلار عرضه خواهد شد. این گوشی از امروز در بازار چین به فروش خواهد رسید و احتمال عرضه آن در بازار جهانی نیز وجود دارد.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی__

منبع gizmochina

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.