خبر خوب برای گوشی‌ های میان‌رده: گوریلا گلس ۷i برای گوشی های میان‌رده اومد

خبر خوب برای گوشی‌ های میان‌رده: گوریلا گلس ۷i برای گوشی های میان‌رده اومد

کورنینگ خبر از یه محصول جدید به اسم گوریلا گلس ۷i داده که مخصوص گوشی‌های هوشمند میان‌رده و باکیفیت طراحی شده.

این شیشه جدید یه ارتقای اساسی نسبت به مدل‌ های قدیمی گوریلا گلسه که الان توی خیلی از گوشی‌ های میان‌رده پیدا میشن و می‌تونه از گوشی شما در برابر افتادن و خط و خش خیلی بهتر محافظت کنه.

گوریلا گلس 7i

چرا گوریلا گلس ۷i؟

کورنینگ میگه که دلیل اصلی ساخت ۷i، استفاده از نسخه‌ های قدیمی گوریلا گلس (مثل گوریلا گلس ۵ که سال ۲۰۱۶ عرضه شده) توی گوشی‌ های میان‌رده هست.

اونا می‌گن که به یه راه‌حل مدرن‌تر نیاز بوده که هم نیاز تولیدکننده‌ های گوشی‌ های باکیفیت رو برآورده کنه و هم با روند استفاده از نمایشگر های باکیفیت توی گوشی‌ های میان‌رده هم‌خوانی داشته باشه.

گوریلا گلس 7iچه خبره تو گوریلا گلس ۷i؟

طبق گفته‌ی کورنینگ، این شیشه جدید توی زمینه‌های مختلف دوام گوشی یه پیشرفت اساسی داشته.

آزمایش‌ های آزمایشگاهی نشون داده که ۷i می‌تونه افتادن از ارتفاع ۱ متر روی یه سطح ناهموار (مثل آسفالت) رو به جون سالم به در ببره، در حالی که شیشه‌های رقیب توی ارتفاعات خیلی پایین‌تر (حدود ۰.۵ متر یا کمتر) می‌شکنن.

به جز محافظت در برابر افتادن، گوریلا گلس ۷i دو برابر شیشه‌ های پوششی آلومینیوم سیلیکات لیتیوم دیگه که توی بازار هستن، در برابر خط و خش مقاومه.

به نظر می‌رسه ۷i یه راه‌حل جدید و امیدوارکننده برای تولیدکننده‌ های گوشی‌ های هوشمند میان‌رده باشه که می‌خوان بدون افزایش قیمت، از گوشی‌ های خودشون به نحو بهتری محافظت کنن.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __
منبع gizmochina

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.