گلکسی واچ ۶ و واچ ۶ کلاسیک دارای ویژگی های باتری مشترک خواهند بود

گلکسی واچ ۶ و واچ ۶ کلاسیک دارای ویژگی های باتری مشترک خواهند بود
اطلاعات مهمی که از Samsung در مورد باتری سری جدید گلکسی واچ ۶ آینده دریافت شده است. بنا بر مشخصاتی که یک رگولاتوری در چین فاش کرده، ظرفیت باتری های در همه سایزها برای Galaxy Watch 6 و Watch 6 Classic استاندارد مشخص شده است.

 

گلکسی واچ 6

بر اساس این اطلاعات جدید، مدل های اصلی گلکسی واچ ۶، گلکسی واچ ۶ ۴۴ میلی متری (SM-R940/SM-R945) و گلکسی واچ ۶ کلاسیک ۴۶ میلی متری (SM-R960/SM-R965) از یک باتری مشترک استفاده خواهند کرد. ظرفیت اسمی باتری ۴۱۷ میلی آمپر ساعت و ظرفیت استاندارد ۴۲۵ میلی آمپر ساعت خواهد بود. در تمامی سری، منهای گلکسی واچ ۶ پرو، تمامی مدل ها دارای پیکربندی باتری زیر می‌باشند:
  • Galaxy Watch 6 40mm (SM-R930/SM-R935): ۳۰۰mAh battery.
  • Galaxy Watch 6 44mm (SM-R940/SM-R945): ۴۲۵mAh battery.
  • Galaxy Watch 6 Classic 42mm (SM-R950/SM-R955): ۳۰۰mAh battery.
  • Galaxy Watch 6 Classic 46mm (SM-R960/SM-R965): ۴۲۵mAh battery.
با وجود چنین اطلاعات مهمی در مورد این ساعت های هوشمند،  هنوز اطلاعات بیشتری در مورد گلکسی واچ ۶ پرو یا ظرفیت باتری آن وجود ندارد. این احتمال نیز وجود دارد که منابع سری قبلی سری کلاسیک را با مدل پرو اشتباه گرفته باشند و ممکن است امسال مدل پرو  اصلا عرضه نشود.

 

گلکسی واچ 6

جالب ترین بخش سری جدید گلکسی واچ ۶ برای کاربران، بازگشت احتمالی قاب چرخشی بسیار خاص باشد. سامسونگ باید قبل از عرضه گلکسی واچ ۶ کلاسیک این ویژگی را بازگرداند، که برخلاف سال گذشته زمانی که سامسونگ گلکسی واچ ۵ پرو را معرفی کرد، این ویژگی به کلی حذف شد.
در حالی حاظر اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه وجود ندارد، گمان می‌رود که مطابق با گذشته سامسونگ سری گلکسی واچ ۶ را به همراه Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5 و احتمالا تبلت Galaxy Tab S9 در Unpacked در ماه آگوست تا سپتامبر معرفی کند. البته هیچ گزراشی مبنی بر اینکه این شرکت سری جدیدی از هدفون بی سیم های خود را معرفی کند وجود ندارد، اما اطلاعات تکمیلی در این مورد در این سایت قرار خواهد گرفت.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.