کنسول دستی OneXPlayer 2 با دو تراشه AMD و اینتل معرفی شد

قدرتمند و بسیار جذاب

کنسول دستی OneXPlayer 2 با دو تراشه AMD و اینتل معرفی شد

شرکت OneXPlayer از نسخه جدید کنسول دستی بازی خود رونمایی کرد. این کنسول دارای طراحی بسیار جذاب به همراه مشخصات سخت افزاری فوق العاده قدرتمند است. در شعار های تبلیغاتی این کنسول دستی، اشاره‌ای مستقیم به عنوان جایگزین کنسول های خانگی شده است.

رنگبندی بسیار جذاب به همراه جوی‌استیک های جداشدنی همانند کنسول نینتندو سویچ از دیگر ویژگی های مثبت و بسیار کاربری این کنسول دستی به شمار می‌رود. این شرکت توانسته در کنار طراحی بسیار هیجان انگیز، از قطعات بسیار قدرتمندی نیز استفاده کند که برای اجرای تمامی بازی های سنگین، عملکرد فوق العاده مناسب و ایده‌آل ارائه خواهد کرد.

طبق اطلاعات به دست آمده، این کنسول دارای دو نوع پردازنده خواهد بود که یکی از آنها تراشه AMD رایزن ۷ نسخه ۶۸۰۰U است و دیگری تراشه‌ای از نسل Raptor Lake اینتل خواهد بود که هنوز مشخصاتی درمورد آن به بیرون درز پیدا نکرده است. علاوه بر آن، این کنسول از پردازنده گرافیکی Radeon 680M با معماری RDNA 2 استفاده می‌کند که سرعت و پایداری مهم ترین ویژگی آن به شمار می‌رود.

مشخصات کنسول دستی OneXPlayer 2

مشخصات کنسول دستی OneXPlayer 2

کنسول OneXPlayer 2 دارای صفحه نمایش ۸.۴ اینچ با رزولوشن ۲.۵K به همراه رزولوشن ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است. نمایشگر این کنسول از تطبیق رنگی ۱۰۰ درصد sRGB پشتیبانی می‌کند و دارای حداکثر روشنایی ۳۵۰ نیت به همراه تراکم پیکسلی ۳۶۰ PPI است. یکی از نکات مهم درمورد این دستگاه، بهره‌گیری از حافظه رم ۱۶ گیگابایتی از نوع LPDDR5X هستیم که دارای فرکانس ۶۴۰۰ مگاهرتز است که سرعت زیادی نسبت به استاندارد LPDDR5 دارد. همین موضوع باعث افزایش سرعت ۳۳ درصدی دستگاه نسبت به دیگر کنسول های دستی می‌شود.

یک باتری بسیار بزرگ ۱۷۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با عمر ۶۵ واتی روی این دستگاه قرار گرفته است. طبق ادعای شرکت OneXPlayer، باتری استفاده شده روی این کنسول همانند باتری های لپتاپ است و از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند که در نیم ساعت حدود ۵۰ درصد شارژ می‌کند که قابلیت جذاب و بسیار خوبی برای آن به شمار می‌رود.

برای بخش ذخیره سازی شاهد بهره‌گیری از استاندارد های PCIe M.2 NVMe SSD هستیم که سرعت و قدرت زیادی به همراه دارد. علاوه بر آن، سیستم صوتی کنسول OneXPlayer ۲ توسط Harman Kardon تامین می‌شود که نیازی به تعریف این شرکت نیست. طبق اطلاعات منتشر شده، پیش فروش این کنسول بازی آغاز شده و قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ به طور رسمی در بازار عرضه شود. نسخه پایه این دستگاه با حافظه رم ۳۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۲ ترابایت و قیمت نهایی ۱۳۱۶ دلار به فروش خواهد رسید.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

منبع wccftech

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.