پیش فروش ناتینگ فون ۲a در آلمان

پیش فروش ناتینگ فون ۲a در آلمان در حالی انجام میشود که این گوشی هوشمند، اولین میان رده این کمپانی است. کمپانی ناتینگ، مثال بارز اهمیت به هر دلار پرداخت شده از طرف مشتری میباشد زیرا دستگاه هایی با طراحی هوشمندانه و مدرن با کارایی بالا را در اختیار کاربران خود قرار میدهد.

پیش فروش ناتیگ فون 2a در آلمان

مشخصات و قیمت پیش فروش ناتینگ فون ۲a در آلمان

این میان رده ۳۳۰ یورویی دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با فریم ریت ۱۲۰ هرتز، ساپورت رنگ ۱۰-بیت، رزولوشن FHD+ و گوریلا گلس ۵ است و البته گواهی IP54 مقاومت دربرابر گرد و خاک و آب را نیز دارا است. دوربین این دستگاه همان دوربین دارای دو لنز ۵۰ مگاپیکسلی در پست و یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی مشابه نسخه قبلی میباشد.

پیش فروش ناتیگ فون 2a در آلمان

باتری این دستگاه ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی میکند ولی فاقد امکان وایرلس شارژ میباشد. پردازنده این دستگاه مدیاتک Dimensity 7200 Pro است که بهتر از ناتینگ فون ۱ و کمی ضعیف‌تر از ناتینگ فون ۲ است. البته دقت داشته باشید که ۴ گیگ رم بیشتر و دو برابر حافظه فقط ۵۰ یورو بیشتر قیمت خواهد داشت. درصورت خرید، همراه این دستگاه CMF بادز پرو هم برایتان ارسال خواهد شد که به تنهایی ۵۰ یورو قیمت دارند.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.