پوکو X6 Pro با سنسور زوم ۲ برابری معرفی می‌شود

پوکو X6 Pro با سنسور زوم ۲ برابری معرفی می‌شود

با ورود به سال جدید شرکت های بسیاری از محصولات خود رونمایی خواهند کرد. یکی از این شرکت Poco می باشد که به تازگی آماده شده است تا سری جدید پوکو X6 5G در تاریخ ۱۱ ژانویه در هند عرضه کند. در کنار این محصولات پوکو X6 Pro و پوکو M6 Pro 4G نیز به صورت رسمی معرفی خواهند شد. انتظار می رود با ورود این گوشی به بازار رقابت بزرگی بین شرکت ها ایجاد شود. همچنین، اطلاعات مهمی از این دستگاه در پلتفرم X (توییتر سابق) منتشر شده است.

در تیزر جدیدی که به تازگی منتشر شد، مشخصاتی چون سنسور اولیه سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی با OIS و همچنین  ویژگی بزرگنمایی ۲x قابل رویت بودند. در ادامه نیز این شرکت از طراحی ماژول دوربین Poco X6 Pro 5G با سنسورهای دوربین سه گانه به همراه فلاش LED رونمایی کرد. طبق برنامه ریزی ارائه شده این گوشی در ۱۱ ژانویه و ساعت ۱۷:۳۰ به شکل رسمی معرفی می شود.

پوکو X6 Pro

مشخصات مورد انتظار پوکو X6 Pro و پوکو X6 5G 

مطابق اطلاعاتی که منتشر شده هردو گوشی به جای رابط کاربری MIUI 14 دارای ورژن جدید Hyper OS خواهند بود. پوکو X6 Pro دارای پردازنده Mediatek Dimensity 8300 Ultra می باشد و این چیپست محصولی میان رده از مدیاتک است که می تواند عملکردی درجه یک را ارائه دهد.

همچنین،این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با OIS و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۷ واتی است. این محصول اخیراً در سایت AnTuTu ظاهر شد و توانست ۱,۴۶۴,۲۲۸ امتیاز را دریافت کند.

پوکو X6 Pro

در همین حال این شرکت به نظر می رسد برخی از تصاویر که در آنها رنگ های پوکو X6 Pro مشخص شده بود را تایید کرده است. البته انتظار می رود که این شرکت اطلاعات بیشتری را در روزهای آینده قبل از عرضه رسمی منتشر کند.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.