پروژه ساخت ربات های خانگی اپل Apple: شکست فعالیت‌های خودرویی!

پروژه ساخت ربات های خانگی اپل Apple: شکست فعالیت‌های خودرویی!

همه می دانیم که Apple همیشه جاه طب بوده است به دنبال فناوری های عجیب می باشد. ظاهراً به تازگی صنعت رباتیک حوزه جدیدی برای معرفی یک محصول قرار می گیرد. البته این دستگاه که هنوز در مراحل اولیه توسعه است، در حال حاضر تمامی فعالیت های تازه با توجه به شکست در بخش ساخت خودرو طی پروژه ساخت ربات های خانگی اپل Apple ساخته می شود.

بر اساس گزارش های اخیر، این شرکت قصد دارد بیشتر درگیر فضای رباتیک شود. مهندسان ادعا کردند که یک دستگاه خانگی رومیزی با قدرت ربات را محیط خانه آزمایش کرده‌اند. همچنین، پتانسیل‌هایی که را در این نوع دستگاه وجود دارد، که به عنوان بخشی از پروژه استراتژیک در لوازم الکترونیکی برای خانه‌های هوشمند بهترین گزینه باشد.

ویژگی های جالب پروژه ساخت ربات های خانگی اپل Apple

یکی از مدل های جدید در ایالات متحده قطعا آمازون Astro می باشد که هنوز مورد توجه مشتریان قرار نگرفته است. علاوه براین، ایلان ماسک نیز به دنبال ترکیب قابلیت‌های هوش مصنوعی شرکت خود با ربات Tesla Optimus است تا یک مدل ایده‌آل ارائه کند. همچنین، اعتقاد بر این است که اپل در حال بررسی افزودن قابلیت‌های هوش مصنوعی به ربات خود است تا آن را به یک دستیار هوشمند تبدیل کند.

 با در نظر گرفتن تلاش های ناموفق خودروی اپل، نشانه‌ها و دیدگاه‌های متفاوتی وجود دارد که باید در مورد مسیر ساخت ربات طی کند و اینکه آیا حتی لازم به ادامه دادن چنین پروسه سختی هست یا نه؟

پروژه ساخت ربات های خانگی اپل Apple یک ایده متفاوت است که کاملا بر روی یک صفحه نمایش هوشمند متمرکز قرار دارد. نکته قابل توجه آن بررسی و تجسس محیط خواهد بود که قرار است طی روند کاری تمیز شوند. علاوه بر این، طبق گفته متخصصان در حال استخدام کارشناسان روباتیک برای پیوستن به تیم خود هستند تا بهترین نتایج ممکن را دریافت کنند.

این تیم متشکل از افرادی از گروه اپل و بخش مهندسی سخت افزار است. برایان لینچ و مت کاستلو، دو مدیر اجرایی اپل، مسئول توسعه سخت افزار ربات هستند. مشابه دیگر آزمایش‌های این شرکت، این آزمایش‌ها نیز ممکن است به تولید نهایی نرسد و عوامل زیادی برای مدل اصلی ایجاد شود. اما سرمایه گذاران امیدوارند که به زودی برگ برنده بزرگ در دست آنها باشد، اما تلاش های زیادی برروی ویژن پرو انجام شد و در نهایت هیچ سودی قابل توجهی دریافت نشد.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.