ویژگی های کلیدی و طراحی Honor X50 Pro

ویژگی های کلیدی و طراحی Honor X50 Pro

پیشاپیش با نزدیکی به سال جدید و وجود جو رقابتی، شرکت های زیادی از جمله Honor شروع به عرضه محصولات خاص کرده است. این شرکت چند روز پیش Honor 90 GT و Honor Tablet 9 را معرفی کرد و حال قرار است یک سری گوشی هوشمند Honor X50 Pro را به بازار عرضه کند. این شرکت هنوز جزئیات کامل این گوشی های هوشمند را فاش نکرده است، اما منابعی در پلتفرم Weibo مشخصات مهمی از طراحی و سخت افزار را منتشر کرده‌اند.

Honor X50 Pro

مشخصات سخت افزار و طراحی Honor X50 Pro

در تصاویر منتشر شده Honor X50 Pro را در رنگ های سبز و مشکی دیده می شود. با توجه به اطلاعات درج شده برروی تصویرها این دستگاه دارای یک باتری ۵۸۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد. همچنین وضوح صفحه نمایش ۱.۵K دارد که متناسب با صفحه نمایش های ۱۲۲۰p است. در بخش سخت افزار در این گوشی از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8+ Gen استفاده شده است.

بر اساس اطلاعات موثق از Digital Chat Station، این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی است. البته هنوز معلوم نمی باشد که OLED یا LCD می باشد. با این حال، با توجه به پردازنده پرچمدار و عدم وجود اسکنر اثر انگشت در کنار، باید یک صفحه نمایش OLED باشد. اسکنر اثر انگشت احتمالاً در زیر صفحه نمایش OLED به عنوان اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش قرار می گیرد.

Honor X50 Pro

همچنین، در تصاویر موجود Honor X50 Pro دارای دو سنسور دوربین و یک فلاش LED می باشد، که احتمالاً با یک دوربین اصلی بزرگتر و یک شوتر فوق عریض خواهد بود. یک قاب طلایی برای ماژول دوربین دایره ای شکل وجود دارد و پشت گوشی نیز بافتی شبیه چرم مصنوعی دارد.

انتظار می‌رود که Honor به زودی اطلاعات کامل مربوط به این گوشی هوشمند را ارائه بدهد.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.