هوش مصنوعی گوگل پیکسل ۸a در مرکز توجه

هوش مصنوعی گوگل پیکسل ۸a در مرکز توجه

طبق یه ویدیوی تبلیغاتی رسمی که به بیرون درز کرده، گوگل پیکسل ۸a با مجموعه ای از ویژگی های مبتنی به هوش مصنوعی قراره عرضه بشه که فیوچر های عکاسی، ترجمه و ویرایش ویدیو رو به سطحه جدیدی ارتقا بده.

 

 

بهترین عکاسی: این ویژگی برای عکس های گروهی مناسبه و به شما این امکان میده بهترین عکس رو از بین چندین عکس انتخاب کنید و هر گونه نقص و ایرادی که داشت رو همون لحظه از بین ببرید.

جستجوی دایره‌ای: این قابلیت که قبلا تو سری گلکسی S24 معرفی شده بود، به شما امکان می دهد با چرخش روی هر چیزی در صفحه، به سرعت در مورد آن اطلاعات کسب کنید.

ترجمه زنده: این ویژگی نوآورانه مکالمات و ویدیوها را به صورت بلادرنگ ترجمه می کند و از بین بردن موانع زبانی را آسان می کند.

پاک کن جادویی صوتی: با این قابلیت می توانید به راحتی نویزهای ناخواسته پس زمینه را از ویدیوهای خود حذف کنید و صدای واضح تری داشته باشید.

رنگ ها و قیمت: پیکسل ۸a در دو رنگ مشکی و آبی عرضه خواهد شد. طبق گزارش ها، قیمت آن ۱۸ درصد بیشتر از مدل قبلی خواهد بود، با قیمت پایه ۷۰۸.۹۹ دلار کانادا برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و ۷۹۲.۹۹ دلار کانادا برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی.

انتظار میره پیکسل ۸a در ۱۴ می در کنفرانس توسعه دهندگان I/O گوگل رونمایی بشه. با توجه به مجموعه ویژگی های چشمگیر مبتنی به هوش مصنوعی، این گوشی هوشمند به عنوان یه مدعی قدرتمند در بازار میان رده ها به حساب میاد.

 

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __
منبع gizmochina

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.