مشخصات هدست واقعیت مجازی متا Quest 3 Lite منتشر شد:رقیبی جدید برای ویژن پرو!

مشخصات هدست واقعیت مجازی متا Quest 3 Lite منتشر شد:رقیبی جدید برای ویژن پرو!

طی اخباری که رسانه های خارجی عنوان کرده بودند، شرکت Meta در حال حاظر آماده شده است تا یک هدست واقعیت مجازی ارزان قیمت را روانه بازار کند. نام اصلی این مدل هدست واقعیت مجازی متا Quest 3 Lite است که ادعا شد در برخی از مناطق با نام به عنوان متا Quest 3s  نیز شناخته می شود.

مشخصات و اطلاعات موجود از این دستگاه، نشان دهنده یک مدل اقتصادی است و می تواند طی دوره زمان کوتاهی تبدیل به رقیب مدل ویژن پرو اپل شود. البته کاربران زیادی خواستار چنین محصولی خواهند بود چرا که نسخه های اصلی دیگر شرکت ها با قیمت های بالای ۳ هزار دلار به فروش می رسند.

مشخصات هدست واقعیت مجازی متا Quest 3 Lite

مشخصات و ویژگی های هدست واقعیت مجازی متا Quest 3 Lite

مطابق با این موضوع، یک کاربری در پلتفرم Reddit تصاویری را منتشر کرد که به نظر می‌رسد اسکرین‌شات‌هایی از کنفرانس تحلیلگران شرکت متا باشد. این تصاویر به ما نگاهی به طراحی هدست واقعیت مجازی ارزان قیمت آینده می‌دهند. هدست واقعیت مجازی متا Quest 3 Lite در این جلسه به نمایش گذاشته شده اند. به نظر می‌رسد این عکس ها برخی از مشخصات مهم را نیز مشخص می کند.

پیش بینی می شود که نسخه جدید، یک مدل کوچک شده از Quest 3 باشد. این مدل دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و وضوح ۱۹۲۰ در ۱۸۳۲ با ۲۰ PPD است، که کمتر از رزولوشن ۲۲۰۸ در ۲۰۶۴، ۲۵.۵ PPD و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی Quest 3 می باشد.

مشخصات هدست واقعیت مجازی متا Quest 3 Lite

در تصاویر موجود کاملا قابل رویت است که از نظر اندازه کلی، هدست واقعیت مجازی متا Quest 3 Lite کمی کوچکتر به نظر می رسد. با این وجود، تمایز اصلی بین این دو سنسورهای کلیدی است که در جلو نصب شده اند. مدل جدید در مقایسه با طراحی سه بخش بیضی شکل Quest 3 دارای شش طرفه برای سنسورها است. البته، زمان معرفی این محصول در حال حاظر نامعلوم می باشد و باید منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری از شرکت منتشر شود.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.