نسخه های جدید تبلت سامسونگ Galaxy Tab S9 در گیک‌بنچ مشاهده شد

احتمال حضور دوباره نسخه های FE و Lite

نسخه های جدید تبلت سامسونگ Galaxy Tab S9 در گیک‌بنچ مشاهده شد

سری تبلت گلکسی تب S9 سامسونگ در هفته های اخیر، عنوان اخبار زیادی را به خود اختصاص داده و شاهد فاش شدن برخی اطلاعات مهم درمورد این سری از تبلت های سامسونگ هستیم. هفته های اخیر شاهد تایید شدن نسخه های گلکسی تب S9 به همراه نسخه پلاس و اولترا بودیم. این نسخه ها به ترتیب دارای شماره مدل SM-X716، SM-X816 و SM-X916 بودند.

در کنار حضور این دستگاه در گیک‌بنچ شاهد انتشار برخی تصاویر رندر شده منتسب به این نسخه ها بودیم که ویژگی های ظاهری هر سه مدل را در دسترس قرار داده است. حالا گزارش های جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد این سری دو نسخه دیگر به همراه خواهد داشت. طبق گفته ها نسخه های گلکسی تب S9 FE و همچنین گلکسی تب S9 Lite در این سری مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

ویژگی نسخه های تبلت سامسونگ Galaxy Tab S9

طبق اطلاعات به دست آمده از گواهی گیک‌بنچ، شاهد استفاده از یک تراشه یکسان در هر دو نسخه هستیم که با کد s5e8835 و energy_ware به نمایش درآمده اند. این کد ها مربوط به تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ سامسونگ است که در گوشی گلکسی A54 نیز مورد استفاده قرار گرفته است. پردازنده مورد نظر دارای چهار هسته با فرکانس ۲ گیگاهرتز و چهار هسته با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز است.

یکی از نسخه ها دارای رم ۸ گیگابایت و دیگری دارای ۶ گیگابایت خواهد بود. هر دو مدل از سیستم عامل اندروید ۱۳ پشتیبانی خواهند کرد و انتظار می‌رود جدیدترین رابط کاربری سامسونگ برای تبلت ها نیز در این مدل ها استفاده شود.

نتایج به دست آمده از تست های گیک‌بنچ نشان می‌دهد که مدل SM-X616B در تست چند هسته‌ای امتیاز ۲۳۴۴ و تک هسته‌ای امتیاز ۹۸۰ را به دست آورده است. همچنین مدل SM-X516B به ترتیب در تست های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای امتیاز ۹۹۱ و ۲۴۱۰ را کسب کرده است. نامگذاری این دو مدل واقعا پیچیده است و امکان دارد سامسونگ یک ترکیب دیگری برای آنها انتخاب کند.

در سری گلکسی تب S8 خبری از نسخه های فرعی نبود و مدل FE در سری تب S7 و نسخه Lite نیز در سری گلکسی S6 به کار گرفته شده بود. حالا با توجه به گزارش های منتشر شده، احتمال می‌رود هر دو این نسخه ها در سری تبلت های گلکسی تب S9 مورد استفاده قرار بگیرد.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

منبع gizmochina

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.