نحوه استفاده از برنامه اپل موزیک Sing: ستاره آواز خود را درخشش بخشید!

نحوه استفاده از برنامه اپل موزیک Sing: ستاره آواز خود را درخشش بخشید!

عاشق آواز خواندن هستید؟ عاشق کارائوکه هستید؟ پس عاشق اپل موزیک Sing خواهید شد! این قابلیت جدید و هیجان‌انگیز در اپل موزیک، دستگاه iOS یا Apple TV شما را به یک میکروفون کارائوکه تبدیل می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا با تمام وجود در کنار آهنگ‌های مورد علاقه خود آواز بخوانید. قبل از ارائه روش های نحوه استفاده از برنامه اپل موزیک Sing با این برنامه بیشتر آشنا شویم.

اپل موزیک Sing چیست؟

اپل موزیک Sing، ویژگی های موجود در برنامه موزیک Apple را کاملا تغییر می دهد و این امکان را ایجاد می کند تا متن آهنگ‌های میلیون‌ها آهنگ موجود در این سرویس را مشاهده کنید. اما این فقط یک نمایش ساده از متن ترانه نیست! با Sing، شما می‌توانید صدای خواننده اصلی را کم یا زیاد کنید و به جای آن خودتان با تمام قوا آواز بخوانید.

 

قابلیت‌های اپل موزیک Sing

کنترل کامل صدا: با استفاده از نوار لغزنده صدا، می‌توانید صدای خواننده اصلی را تا حدی که دوست دارید کم کنید و صدای خود را جایگزین آن کنید.

دوئت و آواز گروهی: Sing برای آواز خواندن با دوستان یا خانواده ایده‌آل است. نمای دوئت متن ترانه را به دو بخش تقسیم می‌کند تا هر کس بداند چه زمانی باید آواز بخواند.

برجسته شدن آوازهای پس زمینه: علاوه بر صدای خواننده اصلی، می‌توانید آوازهای پس زمینه را نیز به طور جداگانه مشاهده و بشنوید.

جستجوی آسان: به راحتی می‌توانید آهنگ‌های دارای قابلیت Sing را در بخش Browse در اپل موزیک پیدا کنید. لیست‌های پخش متنوعی بر اساس ژانر، دهه و موارد دیگر وجود دارد تا آهنگ مورد علاقه خود را برای آواز خواندن پیدا کنید.

 

نحوه استفاده از اپل موزیک Sing

۱. برنامه اپل موزیک را باز کنید

ابتدا مطمئن شوید که iOS یا iPadOS خود را به نسخه ۱۶.۲ یا بالاتر و یا Apple TV 4K خود را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کرده‌اید. سپس، برنامه اپل موزیک را باز کنید و آهنگی را که می‌خواهید با آن آواز بخوانید انتخاب کنید.

۲. به بخش Sing بروید

دو روش برای دسترسی به بخش Sing وجود دارد:

از تب Browse: در پایین صفحه، به تب Browse بروید و به دنبال Sing در لیست دسته‌ها باشید. می‌توانید لیست آهنگ‌های مناسب برای آواز خواندن را در این بخش مشاهده کنید.

از طریق پخش آهنگ: آهنگی را که می‌خواهید پخش کنید انتخاب کنید. سپس، روی دکمه اشعار در گوشه سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید.


۳. Sing را فعال کنید

در سمت راست، نماد میکروفون کوچکی با ستاره‌های اطراف آن را مشاهده خواهید کرد. برای فعال کردن Sing، روی این نماد ضربه بزنید.

۴. آواز بخوانید و لذت ببرید!

حالا می‌توانید صدای آهنگ را کم یا زیاد کنید و با اشعاری که به موقع با ریتم و زمان مناسب برجسته می‌شوند، هم‌خوانی کنید. اپل موزیک Sing این قابلیت را دارد که به صورت کارائوکه با آهنگ‌های مورد علاقه‌تان آواز بخوانید! این ویژگی جدید در حال حاضر در دستگاه‌های زیر قابل استفاده است:

آیفون: iPhone 11 یا مدل‌های جدیدتر، و یا iPhone SE نسل سوم، با iOS 16.2 یا بالاتر.

آی‌پد: iPad Pro نسل پنجم یا جدیدتر، iPad Air نسل چهارم یا جدیدتر، iPad mini نسل ششم، و یا iPad نسل نهم یا جدیدتر، با iPadOS 16.2 یا بالاتر.

 

Apple TV 4K: مدل ۲۰۲۲

در حال حاضر، دستگاه‌های اندرویدی با اپل موزیک فقط می‌توانند اشعار آهنگ‌ها را مشاهده کنند و به قابلیت Sing دسترسی ندارند. اگر به‌روزرسانی خودکار در دستگاه شما فعال نیست، می‌توانید به صورت دستی آن را به‌روزرسانی کنید:

۱. برنامه تنظیمات را در دستگاه خود باز کنید.

۲. به پایین اسکرول کنید و روی General و سپس Software Update ضربه بزنید.

۳. اگر به‌روزرسانی در دسترس باشد، روی Download and Install ضربه بزنید.

۴. رمز عبور خود را وارد کرده و تایید کنید.

حالا که دستگاه شما به‌روز شده است، آماده‌اید تا با اپل موزیک Sing آواز بخوانید! دوستان خود را جمع کنید، آهنگ مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید و با تمام وجود آواز بخوانید. برای تجربه بهتر، از هدفون یا بلندگوهای خارجی استفاده کنید. امیدواریم از این برنامه لذت ببرید!

تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

 

منبع digitaltrends

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.