دلیل اصلی خرید مک بوک ایر ۱۵ با پردازنده M3 اپل در سال ۲۰۲۴: بهترین لپ تاپ حال حاظر دنیا!

راهنمای خرید برای یک محصول جذاب!!!

دلیل اصلی خرید مک بوک ایر ۱۵ با پردازنده M3 اپل در سال ۲۰۲۴: بهترین لپ تاپ حال حاظر دنیا!

در جدیدترین بررسی ها و مقایسه ها عنوان بهترین کاربری به مدل معروف مک بوک ایر ۱۵ با پردازنده M3 اپل رسید که امتیاز فوق العاده ۹۰ را دریافت کرده بود. شکل ظاهری این لپ تاپ به قدری زیبا است که تبدیل به یک دستگاه ارزشمند شده است. به نظر بسیاری از منتقدان ماهیت اصلی و اصالت آن مشابه یک تخم مرغ طلایی می باشد. البته، علی‌رغم تلاش‌های اپل، نسخه ۱۳ اینچ این مدل به قدر کافی برای متقاعد کردن مخاطب جذاب نبود و به شکل کامل شکست خورد.

با این حال سایز و اندازه کامل سری ۱۳ اینچ Apple به دلیل نسبت قدرت به قابل حمل فوق‌العاده، سال‌ها بهترین لپ‌تاپ برای کاربران بود. اما، امسال یه دلیل نبود هیچ تغییراتی محبوبیت آن به کلی از بین رفته است. در واقع، این نشانه دهنده ناپایدار بودن طراحی های اپل در اصالت می باشد. انتظار می رود تراشه جدید عملکرد را تا حد امکان فعلی حفظ کند.

فرم اصلی فروش سری ۱۳ اینچی مک بوک به شکلی بود که حدود ده سال در بازار جهانی لپ تاپ جایگاه اول را داشت. زیرا اکثریت مدل های پرو ۱۶ اینچی بسیار گران‌ تر بودند. بنابراین صفحه نمایش های بزرگ برای اکثر کاربران دور از دسترس بود.

مشخصات مک بوک ایر ۱۵ با پردازنده M3

  • تاریخ معرفی: ۲۰۲۴
  • نوع پردازنده: اپل M3
  • تعداد هسته های پردازنده: ۸
  • تعداد هسته های گرافیکی: ۱۰
  • حافظه رم: ۸ گیگابایت تا ۲۴ گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی: ۲۵۶ گیگابایت تا ۸ ترابایت
  • نمایشگر: ۱۵.۳ اینچ Liquid Retina با رزولوشن ۳۰۲۴×۱۹۶۴
  • وزن: ۱.۵۱ کیلوگرم
  • باتری: ۶۶.۵ وات‌ساعت
  • سیستم عامل: macOS 14 Sonoma

ویژگی ها و عوامل مهم در خرید مک بوک ایر ۱۵ با پردازنده M3 اپل

خوشبختانه تمامی مشکلات گذشته با عرضه مک بوک ایر ۱۵ با پردازنده M3 اپل کاملا برطرف شده است. این دستگاه تا حدودی سنگین‌تر و حجیم‌تر از نسل قبلی ۱۳ اینچی است، اما همچنان تمام ویژگی‌هایی مورد انتظار را دارد. شما در صورت خرید این لپ تاپ یک صفحه نمایش بزرگتر دریافت خواهید کرد، که از کامپیوتر شخصی شما عملکرد قوی تری و زیبا تری را ارائه می دهد. البته، قیمت اصلی آن نیز مورد توجه می باشد.

اکثر کاربران به احتمال زیاد، مدل ۱۳ اینچی را انتخاب می کنند، زیرا هزینه کمتری دارد. علاوه بر این، کار با یک دستگاه کوچکتر و سبک تر بدون شک بسیار مناسب تر است . با این حال، با توجه به اینکه نسخه ۱۵ اینچی بسیار سبک و نازک است، بسیاری از کاربران خواستار صفحه نمایش بزرگ‌تر خواهند بود. ممکن است حمل یک دستگاه بزرگ برای شما سخت باشد اما، مطمئن باشید که به دلیل اندازه و وزن اصلی تفاوتی بین مدل ها وجود ندارد. در واقع وزن آن کمتر از مک بوک پرو ۱۶ اینچی است.

چند مورد کاربردی وجود دارد که برای تأکید بر این استدلال قابل ذکر است. اولین نکته قطعا عملکرد در بازی ها می باشد که مک بوک ایر ۱۵ با پردازنده M3 اپل در برخی از عناوین جدید مانند Death Stranding و Lies of P عملکرد تحسین برانگیزی داشت. البته وجود یک صفحه نمایش بزرگتر لذت را چند برابر می کند.

تنها تفاوت بین نمایشگر بزرگ و کوچک ضرافت و اندازه می باشد که در این مورد نمی تواند مورد توجه باشد چرا که طراحی دستگاه بسیار زیبا تر است. علاوه بر این، پنل های سری ایر وضوح و تراکم پیکسلی کمتری نسبت به نسخه های  پرو دارند، اما همچنان ارزش خرید بالایی را دارند.

در هر شکل، شما عاشق تمامی جزئیات مک بوک ایر ۱۵ با پردازنده M3 اپل خواهید شد، چه طراحی اصلی یا جعبه و لوازم جانبی، موجود همه موارد توجه را به خود جلب می کنند. این تفکر که کل هزینه برای یک صفحه نمایش بزرگ تر است، کاملا اشتباه مب باشد، در واقع دستگاهی دریافت می کنید که می توانید بدون محدودیت در هر مکانی استفاده نمایید.

در صورت نیاز می‌توانید به سادگی مدل ۱۳ اینچی را به یک مانیتور در خانه متصل کنید تا صفحه نمایش بزرگ‌تری داشته باشید. شاید این کار  جذابیت دستگاه کم کند. با این حال، نسخه ۱۵ اینچ با نیازهای کاربر سازگارتر است و مطابق موقعیت و موارد لازم می تواند کاملا در هر شکل بهترین انتخاب باشد.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.