معرفی گوشی ویوو V30 : خوش رنگ و لعااب

معرفی گوشی ویوو V30 : خوش رنگ و لعااب

 

Vivo بی سر و صدا از ویوو V30 برای بازار جهانی رونمایی کرد. این شرکت هنوز قیمت این دستگاه را تایید نکرده ولی اطمینان داده که در آینده ای نزدیک در بازار کشور های مختلف به انتخاب ویوو در ۳۰ مورد از این بازار ها عرضه خواهد شد. این بازارها شامل کشور هایی مانند هند، اندونزی، هنگ کنگ، مالزی، سنگاپور، تایلند و امارات میباشد.

مشخصات و ویژگی های ویوو V30

ویوو V30 دارای پنل AMOLED با لبه خمیده ۶.۷۸ اینچی با یک سوراخ پانچ دوربین در مرکز میباشد. نمایشگر این گوشی دارای رزولوشن ۱.۵K  ۱۲۸۰ در ۲۸۰۰ پیکسل است و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را ارائه میدهد.

این شرکت که روی اندروید ۱۴ کار می‌ کند، با سیستم‌ عامل FunTouch 14 معرفی شده و ویوو تأیید کرده است که V30 پنجاه ماه تجربه روانی را ارائه خواهد کرد و به حدود ۴ سال مداوم بروزرسانی نرم‌افزاری دریافت خواهد کرد.

ویوو V30 اولین گوشی هوشمندیست که با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ در خارج از چین عرضه می شود. بسته به بازار، این گوشی هوشمند در پیکربندی‌ های مختلفی مانند ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس خواهد بود.

همچنین، این دستگاه دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی است.

ویوو V30 در جلو دارای دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50E با پشتیبانی از فوکوس خودکار میباشد و در پشت، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزش گیر اوپتیکال و لنز ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض و فلاش LED Aura مجهز به پشتیبانی از تنظیم هوشمند دمای رنگ را به نمایش می گذارد.

ویوو V30 دارای گواهی استاندارد IP54 میباشد که در مقابل پاچش آب میتواند مقاوم باشد ولی توصیه میکنیم به صورت طولانی با مایعات در تماس نزارید. ضخامت این گوشی ۷.۴۵ میلی متر و وزنی حدود ۱۸۶ گرم را دارا میباشد. طبق گفته ویوو این گوشی قرار است در رنگ های مشکی نجیب، سفید بلوم، آبی موج دار و سبز شاداب عرضه شود.

هنوز به طور رسمی خبری از قیمت ویوو V30 برای بازار های مختلف منتشر نشده ولی به نظر میرسد مدل پایه Vivo V30 با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در هند به قیمت ۲۸۹۹۰ روپیه به فروش خواهد رسید.

 

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

 

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.