معرفی خودروی الکتریکی سونی همراه با قابلیت کنترل با PlayStation DualSense

معرفی خودروی الکتریکی سونی همراه با قابلیت کنترل با PlayStation DualSense

در کنفرانس مطبوعاتی اخیر در نمایشگاه CES 2024، شرکت Sony طی حرکتی شگفت انگیز یک ایده بسیار خاص را ارائه داد. در این نمایش خودروی الکتریکی سونی این شرکت روی صحنه آمد، اما نکته اصلی این نمایش کنترل خودرو توسط کنترلر PlayStation DualSense بود. با اینکه این ویژگی چندان خیره کننده نباشد، ولی برای صنعت خودرو و تکنولوژی یک ایده جدید و خاص محسوب می شود.

خودروی الکتریکی سونی

اطلاعات منتشر شده برای خودروی الکتریکی سونی

در بخشی همایش به میزبانی مدیرعامل شرکت هوندا ، توشیهیرو ماب در مورد کار این برند خودروسازی با سونی، بیان کرد که شادی گسترش پتانسیل زندگی است. این ایده فراتر از ماشین ها و موتورهای معمولی در جهان می باشد و بحث های آسمان، دریا و فضا به اشتراک گذاشته می شود.

همچنین، رئیس این شرکت توضیح داد که فناوری سونی به هوندا کمک خواهد کرد تا “حوزه تحرک” خود را گسترش دهد. ایزومی کاوانیشی، رئیس و مدیر عامل Sony Honda Mobility به بالای صحنه آمد و ایده جالب خود را رونمایی کرد.

به شکل غافلگیرانه‌ای او با یک کنترلر DualSense را از جیب پشتی خود بیرون آورد و گفت ” این یک کنترلر پلی استیشن است، و با استفاده از این کنترلر، می‌خواهم یک جنبه از یک ماشین نرم‌افزاری را به شما نشان دهم”. او با استفاده از PlayStation DualSense خودروی الکتریکی سونی را روشن کرد و با دکمه های آن را به وسط صحنه حرکت داد.

با این حال، در حالی که همه مبهوت توانایی های سونی و هوندا بودند، مدیرعامل بیان کرد که خودروی الکتریکی سونی فقط یک نمونه نمایشی برای CES است. در ادامه نیز وی گفت: با این حال معتقدیم این ایده می تواند کارکرد و ارزش جدیدی را در آینده تعریف کند.

همچنین، در ادامه همایش سونی نگاهی گذرا به پروژه فیلم Gravity Rush خود انداخت. این شرکت همچنین تایید کرد که نگارش اقتباس‌های God of War و Horizon آغاز شده است.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.