هر آن چیزی که از گوشی جدید گوگل انتظار داریم : مشخصات گوگل پیکسل ۷a

هر آن چیزی که از گوشی جدید گوگل انتظار داریم : مشخصات گوگل پیکسل ۷a

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، شرکت بزرگ گوگل امروز بعد از ظهر حدود ساعت ۲۰:۳۰ در نظر دارد رویداد  Google I/O 2023 برگزار کند. طی این رویداد محصولات جدید این برند معرفی خواهند شد که شایعات و اطلاعات زیادی درمورد تمامی آنها منتشر شده است.

بر اساس گزارش های منتشر شده، گوگل قصد دارد در این رویداد از گوشی گوگل پیکسل ۷a به همراه گوگل پیکسل فولد و همچنین اندروید ۱۴ رونمایی کند. اطلاعاتی که تا به امروز تمامی این محصولات به صورت شایع در دسترس بوده و هیچکدام از آنها توسط گوگل تایید و یا رد نشده است. بیایید نگاهی به مشخصات مورد انتظار گوکل پیکسل ۷a بیاندازیم.

مشخصات گوگل پیکسل ۷a

صفحه نمایش ۶.۱ اینچ فول اچ دی پلاس با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که نسبت به نسل قبل خود یعنی پیکسل ۶a بهبود هایی به همراه خواهد داشت. نرخ نوسازی نمایشگر از ۶۰ هرتز به ۹۰ هرتز ارتقا پیدا کرده و انتظار می‌رود پنل اولد روی این گوشی مورد استفاده قرار بگیرد.

گوگل برای بخش دوربین این گوشی زمان زیادی گذاشته و کیفیت و همچنین مشخصات آنرا نزدیک به سری پرچمداران خود کرده است. ماژول دوربین افقی سه‌گانه متشکل از سنسور های ۶۴ مگاپیکسل واید، ۱۳ مگاپیکسل اولتراواید و ۱۳ مگاپیکسل ماکرو است که نسبت به مدل قبلی بهبود چشمگیری خواهد داشت.

مشخصات گوگل پیکسل 7a

دوربین این گوشی نیز از قابلیت های Photo Unblur و Magic Eraser و همچنین Night Sight پشتیبانی خواهد کرد که برای افزایش کیفیت و کارایی دوربین تاثیر زیادی خواهد داشت. قابلیت سوپر زوم نیز در این مدل به ۸ برابر ارتقا خواهد داشت که در پیکسل ۶a شاهد زوم ۷ برابری بودیم.

علاوه بر بخش دوربین، بخش باتری و سخت افزار نیز تغییرات قابل توجهی خواهند داشت. پشتیبانی از شارژ سریع و همچنین شارژ وایرلس از مهم ترین بروزرسانی های بخش باتری به شمار می‌روند. متاسفانه اطلاعاتی درمورد ظرفیت باتری و همچنین سرعت شارژ هرکدام از بخش های پیکسل ۷a در دسترس قرار نگرفته است.

پردازنده مرکزی نیز بزرگترین تغییر را خواهد داشت و شاهد بهره‌گیری از تراشه گوگل تنسور G2 خواهیم بود که از نظر پردازشی و همچنین گرافیکی نسبت به مدل قبلی بهبود یافته است. به نوعی می‌توان گفت، گوگل با رونمایی این گوشی قصد دارد نسخه ارزان قیمت سری گوگل پیکسل ۷ را به بازار عرضه کند. برنامه‌ای که قبلا توسط سامسونگ با معرفی سری FE به بهترین شکل ممکن پیاده سازی شد.

مشخصات گوگل پیکسل 7a

قیمت و در دسترس بودن پیکسل ۷a

دو محصول فیزیکی گوگل که امروز در مراسم Google I/O 2023 رونمایی خواهند داشت، در زمان های مختلفی روانه بازار خواهند شد. گوشی پیکسل ۷a بلافاصله بعد از مراسم در تمامی نمایندگی های رسمی این شرکت در دسترس خواهد بود، اما گوشی تاشو گوگل از تاریخ ۲۷ ژوئن به فروش خواهد رسید. همچنین گوشی جدید گوگل دارای قیمت پایه ۴۹۹ دلار است. باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا گوگل حرفی برای گفتن در برابر رقبا دارد، مخصوصا در بخش گوشی های تاشو.

اطلاعات این صفحه بروزرسانی خواهد شد!!!!

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

منبع gsmarena

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.