مشخصات گوشی Poco X5 Pro قبل از رونمایی فاش شد

احتمال رونمایی تا پایان ماه ژانویه

مشخصات گوشی Poco X5 Pro قبل از رونمایی فاش شد

گوشی پوکو ایکس ۴ پرو در ماه مارس ۲۰۲۲ توسط شیائومی رونمایی شد و به اندازه نسل قبل خود، پوکو ایکس ۳ پرو چشمگیر و جذاب نبود. اما حالا ما در سال ۲۰۲۳ هستیم و انتظار می‌رود شیائومی با تغییراتی که در نسل جدید گوشی های خود اعمال خواهد کرد، به سراغ گوشی Poco X5 Pro برود و با یک طراحی جذاب، سال جدید میلادی را آغاز کند.

علی‌رغم اینکه در حال آماده شدن برای رونمایی این گوشی هستیم، یک گزارش جدید برخی از اطلاعات سخت افزاری این گوشی را به همراه زمان عرضه احتمالی آن به بیرون منتشر کرده است. بر اساس گزارش ۹۱mobiles، پوکو ایکس ۵ پرو در هفته آخر ژانویه برای بازار هند معرفی خواهد شد.  همچنین احتمال دارد این گوشی به همراه نسخه پایه، یعنی پوکو ایکس ۵ روانه بازار شود.

طی این گزارش، اعلام شده شیائومی قصد دارد این دستگاه را با نسخه ری‌بند شده شیائومی نوت ۱۲ پرو Speed Edition که در چین معرفی شده بود، روانه بازار هند کند. علاوه بر این گزارش، چند گزارش دیگر نیز ری‎‌بند بودن این نسخه با سری ردمی نوت ۱۲ را تایید کردند که قبلا هم از سوی شیائومی شاهد چنین کار هایی بودیم.

مشخصات گوشی Poco X5 Pro

مشخصات گوشی Poco X5 Pro

طبق اطلاعات به دست آمده، شاهد استفاده از یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچ اولد با وضوح فول اچ دی پلاس و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل خواهیم بود که از نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد. به احتمال زیاد، تراشه اسنپدراگون ۷۷۸ به همراه حداکثر حافظه رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد.

یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی نیز روی این گوشی تنظیم خواهد شد. به احتمال زیاد، ماژول دوربین این گوشی از سنسور سه‌گانه بهره‌مند خواهد بود و شاهد لنز های ۱۰۸ مگاپیکسل واید، ۸ مگاپیکسل اولتراواید و ۲ مگاپیکسل ماکرو خواهیم بود. برای دوربین سلفی نیز احتمال می‌رود یک لنز ۱۶ مگاپیکسل با قابلیت عکاسی واید مورد استفاده قرار بگیرد.

انتظار داریم شیائومی از یک طراحی جدید برای گوشی پوکو ایکس ۵ پرو استفاده کند، چون قبلا در گوشی پوکو ایکس ۴ پرو که نسخه ری‌بند بود، با طراحی بسیار متفاوت نسبت به نسخه اصلی خود در بازار عرضه شد. به غیر از اطلاعات منتشر شده، مشخصات دیگری از گوشی Poco X5 Pro در دسترس نیست و باید تا زمان رونمایی منتظر باشیم.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

منبع gizmochina
1 نظر
  1. محمد میگه

    چرا پوکو ایکس۴چشمگیر نبود خیلی هم از نسل قبل خود بهتر بود و زیباتر چرا دروغ تحویل مردم میدین فقط تراشش ضعیف تر بود

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.