مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A55 5G به همراه تاریخ عرضه منتشر شد

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A55 5G به همراه تاریخ عرضه منتشر شد

بعد از اینکه سری گلکسی A4 موفقیت های زیادی به ثبت رساند، حالا این شرکت کره‌ای به دنبال ثبت رکورد جدید این بار با سری گوشی های گلکسی A55 و گلکسی A35 است. اطلاعات جدیدی درمورد نسخه گلکسی A55 منتشر شده است که مشخصات سخت افزاری و همچنین تاریخ عرضه را در دسترس قرار می‌دهد.

بر اساس گزارش Winfuture.de گلکسی A55 دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچ امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. برای بخش سخت افزار نیز شاهد بهره‌گیری از تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ سامسونگ خواهیم بود که دارای پیکربندی حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایت خواهد بود. حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت هم برای بخش حافظه داخلی در نظر گرفته شده است.

این گوشی دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی خواهد بود. ماژول دوربین سه‌گانه با چینش همیشگی دارای سنسور های ۵۰ مگاپیکسل با قابلیت لرزشگیر اپتیکال، ۱۲ مگاپیکسل اولتراواید و یک سنسور ۵ مگاپیکسل ماکرو خواهد بود. برای دوربین سلفی نیز یک سنسور با کیفیت ۳۲ مگاپیکسل مورد استفاده قرار خواهد کرد.

حسگر اثر انگشت درون نمایشگر به همراه اسپیکر های دوگانه از جمله ویژگی های قابل قبول و جذاب این گوشی به شمار می‌رود که سامسونگ می‌تواند از آنها استفاده کند. در کنار آنها، به احتمال فراوان شاهد بهره‌گیری از رابط کاربری One UI 6.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۴ خواهیم بود.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A55 5G

گواهینامه های دیگری مانند بلوتوث ۵.۳ و NFC از دیگر ویژگی هایی است که به همراه گواهی IP67، بر روی این گوشی قرار خواهند گرفت تا این گوشی به یک میان رده قابل اعتماد و جذاب تبدیل شود.

قیمت و تاریخ عرضه گوشی سامسونگ گلکسی A55 5G

بر اساس اطلاعات به دست آمده، نسخه پایه این گوشی با پیکربندی ۱۲۸/۶ گیگابایت دارای برچسب قیمتی ۴۴۹ یورو خواهد بود و نسخه ۲۵۶/۸ گیگابایت نیز دارای برچسب قیمتی ۵۹۹ خواهد بود (قیمت ها تایید نشده است). طبق گزارش ها، تاریخ ۱۱ مارس زمان عرضه این گوشی در بازار خواهد بود و شاهد بهره‌گیری از رنگبندی های آبی، آبی یخی، سفید و بنفش استفاده خواهد کرد.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __
منبع gizmochina

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.