مشخصات کلیدی ردمی پد شیائومی قبل از رونمایی منتشر شد

حضور در گواهی بلوتوث SIG

مشخصات کلیدی ردمی پد شیائومی قبل از رونمایی منتشر شد

بر اساس گزارش های اخیر، انتظار می‌رود شرکت شیائومی اولین تبلت خود با برند ردمی را رونمایی کند. این تبلت به احتمال فراوان در رویداد ۴ اکتبر شیائومی معرفی خواهد شد. در این رویداد علاوه بر تبلت جدید شیائومی، شاهد رونمایی سری جدید گوشی های این شرکت به همراه چند محصول دیگر خواهیم بود.

هفته های گذشته شاهد انتشار اطلاعات کلی این دستگاه به همراه تصاویر رندر شده بودیم که تقریبا تمامی ویژگی های آنرا در دسترس قرار می‌داد. حالا امروز شاهد حضور این دستگاه در گواهی بلوتوث SIG هستیم که نشان دهنده نزدیک بودن به زمان رونمایی تبلت ردمی پد شیائومی است.

گواهی بلوتوث SIG، شماره مدل ۲۲۰۸۱۲۸۳G را برای نسخه گلوبال در نظر گرفته و طبق گفته این گواهی، دستگاه مورد نظر از بلوتوث ورژن ۵.۳ که جدیدترین ورژن بلوتوث محسوب می‌شود، پشتیبانی خواهد کرد. همچنین گفته شده است که این تبلت با رابط کاربری MIUI 13 پلاس عرضه خواهد شد، این اولین گزارش رسمی است که درمورد این رابط کاربری گفته می‌شود. نسخه قبلی این تبلت یعنی ردمی پد ۵ شیائومی که فقط برای بازار چین عرضه شده بود، از رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ استفاده می‌کند و احتمال اینکه نسخه جدید از نرم افزار بروز بهره‌مند شود وجود دارد.

رابط کاربری MIUI 13 پلاس توسط شیائومی برای گوشی های هوشمند عرضه شده و قابلیتی شبیه به PC Connect اوپو دارد که تمامی دستگاه های یکسان را تبدیل به یک اکوسیستم هوشمند می‌کند. احتمال می‌رود این رابط کاربری در تبلت جدید شیائومی نیز، چنین کارایی داشته باشد.

مشخصات کلیدی ردمی پد شیائومی

بر اساس اطلاعات به دست آمده، صفحه نمایش ۱۰.۶۱ اینچ WUXGA پلاس با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل LCD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز برای ردمی پد شیائومی در نظر گرفته شده است. همچنین نمایشگر این دستگاه مجهز به حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت به همراه نسبت کنتراست ۱۵۰۰:۱ و وضوح رنگ ۱۰ بیتی است.

تراشه مدیاتک هلیو G99 محتمل ترین گزینه برای استفاده در این دستگاه است که از حافظه رم LPDDR4x و حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 استفاده خواهد کرد. ترکیب این دو استاندارد برای حافظه داخلی ردمی پد، می‌تواند یک امتیاز بزرگ محسوب شود، چون هم از نظر سرعت و هم کیفیت انتقال داده عملکرد بی‌نظیر و قابل توجهی دارد.

در پنل پشتی دستگاه شاهد بهره‌گیری از یک سنسور ۸ مگاپیکسل با قابلیت فوکوس خودکار هستیم. همچنین برای دوربین سلفی از یک سنسور ۸ مگاپیکسل واید با زاویه دید ۱۰۵ درجه در نظر گرفته شده است. علی‌رغم ضحامت ۷ میلی‌متری، از بلندگو های چهارگانه با گاهی Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند. یک باتری بزرگ ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی روی این تبلت استفاده خواهد شد.

وزن کلی دستگاه تقریبا ۴۴۵ گرم خواهد بود و در رنگبندی های خاکستری، نقره‌ای و سبز روانه بازار خواهد شد. بر اساس قطعات استفاده شده روی این دستگاه و قیمت دیگر تبلت های موجود در بازار، انتظار می‌رود قیمت ۲۵۰ یورو برای نسخه جهانی این دستگاه در نظر گرفته شود.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی__

منبع gizmochina

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.