مشخصات کامل سونی Xperia 1 VI فاش شد : مثل همیشه خاص

مشخصات کامل سونی Xperia 1 VI فاش شد : مثل همیشه خاص

طبق اطلاعات منتشر شده، شرکت سونی قصد دارد تاریخ ۱۷ می از پرچمدار جدید خود رونمایی کند. گوشی سونی Xperia 1 VI قرار است با کلی ویژگی جدید نسبت به نسخه قبل روانه بازار شود و طبق گزارش های به دست آمده، از لحاظ فنی و بخش دوربین تا دندان مسلح خواهد بود.

از آنجایی که این گوشی یک پرچمدار خواهد بود، به احتمال بسیار زیاد شاهد استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهیم بود. در کنار تراشه پرچمدار، شاهد بهره‌گیری از دوربین فوق عریض ۱۶ میلی‌متری، دوربین اصلی ۲۴ میلی‌متری و دوربین سوم با قابلیت زوم اپتیکال ۲ برابری ۴۸ میلی‌متری خواهیم بود.

دوربین زوم تله فوتو در این نسخه ۱۷۰ میلی‌متری خواهد بود که در نسخه قبل یعنی Xperia 1 V حداکثر ۱۲۵ میلی‌متر بود که توسط سونی در نسخه جدید بهبود قابل توجهی خواهد داشت. مهم ترین ویژگی گوشی پرچمدار سونی بخش نرم افزاری دوربین خواهد بود که تغییرات بسیار بزرگی ارائه خواهد کرد.

مشخصات کامل سونی Xperia 1 VI فاش شد : مثل همیشه خاص

طبق گفته ها، بخش دوربین این گوشی به طور کلی تغییر خواهد کرد و منو و حالت های عکاسی دوربین های آلفا این شرکت در گوشی پرچمدار جدید سونی مورد استفاده قرار خواهد گرفت تا شاهد عکاسی های فوق العاده خاص در گوشی جدید سونی باشیم. علاوه بر این، شاهد اضافه شدن حالت Video Creator خواهیم بود که تمرکز زیادی روی ساخت ویدیو خواهد داشت.

مشخصات کامل سونی Xperia 1 VI

گوشی سونی Xperia 1 VI از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری پشتیبانی خواهد کرد و احتمالا از بلندگو های با کیفیت تر نسبت به مدل قبلی استفاده خواهد کرد. پنل پشتی گوشی از جنس شیشه مات بهره‌مند خواهد بود و شاهد استفاده از رنگبندی های نقره‌ای و مشکی در طراحی این پرچمدار خواهیم بود.

روشنایی نمایشگر در این نسخه ۱.۵ برابر بیشتر از مدل قبلی خواهد بود و از پنل اولد استفاده خواهد کرد که دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز متغییر از یک ۱ هرتز تا ۱۲۰ هرتز خواهد بود. نرخ نمونه برداری لمسی نیز ۲۴۰ هرتز خواهد بود که سرعت پاسخگویی مناسبی در اجرای بازی های آنلاین ارائه خواهد کرد.

گزارش های جدید حاکی از وجود یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در این دستگاه است که عمر باتری گوشی را ارتقا خواهد داد و در کنار آن شاهد بهره‌گیری از قابلیت شارژ بیسیم و شارژ معکوس خواهیم بود، متاسفانه اطلاعاتی درمورد سرعت شارژ در دسترس نیست. سونی همچنین برای برخی از بازار ها، هدیه یک ساله Sony Pictures را در نظر گرفته است.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

 

منبع gsmarena

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.