مشخصات کامل سامسونگ Galaxy A34 قبل از رونمایی منتشر شد

تغییرات اساسی در ساختار فنی و ظاهری

مشخصات کامل سامسونگ Galaxy A34 قبل از رونمایی منتشر شد

با توجه به اینکه سری پرچمدار گلکسی S23 هفته گذشته توسط سامسونگ معرفی شد، حالا انتظار می‌رود میان‌رده های جدید این برند معرفی شوند. گوشی هایی همچون گلکسی A34 و A54 از جمله دستگاه هایی هستند که انتظار می‌رود جدیدا توسط سامسونگ رونمایی شوند. بخاطر همین موضوع، یکی از افشاگر های خوش سابقه تکنولوژی، اطلاعاتی درمورد گلکسی A34 به بیرون منتشر کرده است.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، مشخصات کامل سامسونگ گلکسی A34 به بیرون درز پیدا کرده و نشان می‌دهد این دستگاه دارای مشخصات بهتری نسبت به نسل قبل خواهد بود. طبق گزارش SnoopyTech، این دستگاه در چهار رنگبندی بنفش، نقره‌ای، مشکی و گرافیتی عرضه خواهد شد.

مشخصات کامل سامسونگ Galaxy A34

مشخصات کامل سامسونگ Galaxy A34

ادعا می‌شود که این گوشی در دو نسخه پیکربندی حافظه عرضه خواهد شد، نسخه پایه دارای پیکربندی ۱۲۸/۶ گیگابایت ارائه خواهد شد و پیکربندی دیگر با ترکیب ۲۵۶/۸ گیگابایت روانه بازار خواهد شد. درمورد صفحه نمایش نیز، گفته می‌شود گلکسی A34 مجهز به نمایشگر ۶.۶ اینچ امولد با حداقل نرخ نوسازی ۹۰ هرتز خواهد بود.

رابط کاربری One UI 5 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ روی این گوشی بوت خواهد بود و از تمامی بروزرسانی های امنیتی جدید برخوردار خواهد بود. طبق اطلاعات به دست آمده، این دستگاه دارای ماژول دوربین سه‌گانه شبیه به سری گلکسی S23 خواهد بود که دوربین اصلی از سنسور ۴۸ مگاپیکسل استفاده خواهد کرد و یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل واید برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

همچنین ادعا شده است که یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی روی این دستگاه قرار خواهد گرفت. گواهی استاندارد IP67 نیز برای افزایش مقاومت این دستگاه در برابر پاشش آب و گرد و غبار نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. جدا از این بحث، انتظار می‌رود سامسونگ یک رویداد آنپکد دیگر در ماه مارس ۲۰۲۳ برگزار کند و در آن محصولاتی همچون گلکسی A34 و گلکسی A54 معرفی شود.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

منبع gizmochina

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.