مشخصات موتورولا اج ۵۰ پرو لو رفت

مشخصات موتورولا اج ۵۰ پرو درحالی لو رفته که همانند سالهای قبل، شاهد نه تنها یک اسم، بلکه سه عنوان متفاوت برای این دستگاه در بازارهای مختلف خواهیم بود. این دستگاه در چین به اسم موتورولا X50 اولترا، در آمریکا با نام موتورولا اج پلاس ۲۰۲۴ و در دیگر بازارها به عنوان موتورولا اج ۵۰ پرو عرضه خواهد شد.

مشخصات موتورولا اج ۵۰ پرو

این دستگاه در رنگ های بنفش، مشکی و رنگ خاص نقره‌ای-سفید سنگی در دسترس خواهد بود. نسخه های رنگ مشکی و بنفش احتمالا کاور پشتی از جنس چرم مصنوعی داشته باشند. دوربین پشتی سه گانه موتورولا اج ۵۰ پرو شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی،  لنز ۱۳ میلی متری اولترا واید و یک لنز ۷۳ میلی متری تله‌فوتو- که احتمالا دارای زوم اپتیکال ۳ برابری باشد- میشود.

صفحه نمایش موتورولا اج ۵۰ پرو شامل یک نمایشگر ۶.۷ اینچی با فریم ریت ۱۶۵ هرتز میباشد. پردازنده این دستگاه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است که به همراه ۱۲گیگ رم، فعالیت موتورولا اج ۵۰ پرو را مدیریت خواهند کرد. در مشخصات موتورولا اج ۵۰ پرو لو رفته همچنین گفته شده است که شامل باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود که با شارژ سیمی ۱۲۵ وات و شارژ وایرلس ۵۰ وات تغذیه خواهد شد.

در این گزارش لو رفته تاریخ رونمایی از این دستگاه ۳ آوریل ذکر شده است که درمورد صحت این تاریخ اعلامی، اطمینان خاطر نداریم. البته با توجه به فعالیت های موتورولا در چین، ممکن است این دستگاه به عنوان اولین دستگاه از سه گانه جدید موتورولا رونمایی شود.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.