مشخصات شیائومی پد ۷ پرو فاش شد

شیائومی پد 7 پرو
مشخصات شیائومی پد ۷ پرو فاش شد

 

شایعه شده است که شیائومی در حال کار بر روی جانشین پد ۶ پرو است. انتظار می‌رود که شیائومی پد ۷ پرو مدل نسل بعدی باشد و اکنون، فاش‌شده جدیدی به مشخصات کلیدی این دستگاه و جزئیات یک تبلت OLED دیگر اشاره کرده است.

 

مشخصات شیائومی پد ۷ پرو

آخرین افشای اطلاعات از طرف منبع اطلاعاتی معروف Digital Chat Station است که اطلاعات را در Weibo (یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی) به اشتراک گذاشته است. در پست رسانه های اجتماعی، شیائومی پد ۷ پرو به چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز شده است. مشاور می افزاید که صفحه نمایش ۱۰ اینچی IPS LCD ندارد بلکه صفحه نمایش بزرگتری دارد که حتی ممکن است از نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز پشتیبانی کند. این با گزارش قبلی ما مطابقت دارد.

شیائومی پد 7 پرو
شیائومی پد ۷ پرو

ظاهراً صفحه نمایش با حاشیه های نازک تری احاطه خواهد شد و ممکن است تبلت از طراحی بهبود یافته ای برخوردار باشد. مشاور ادعا می کند که مدل پایه دارای یک ماژول دوربین است که شبیه نمونه موجود در سری Xiaomi 14 است. این تبلت حتی می تواند بر روی پوسته سفارشی HyperOS مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۴ اجرا شود. بر اساس گزارش قبلی ما، شایعه شده است که پد ۷ پرو از یک بسته باتری بزرگ ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که ممکن است از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی کند.

دوربین عقب شیائومی پد ۷ پرو شامل دو لنز واید ۵۰ مگاپیکسلی و اولترا واید ۸ مگاپیکسلی است که می‌توانند عکس‌ها و فیلم‌هایی با جزئیات بالا ثبت کنند. دوربین جلوی تبلت یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی است که برای انجام مکالمات تصویری و سلفی مناسب است.حافظه داخلی شیائومی پد ۷ پرو تا ۵۱۲ گیگابایت از نوع UFS 3.1 است که سرعت بالایی در خواندن و نوشتن داده‌ها دارد. حافظه رم تبلت تا ۱۲ گیگابایت است که اجازه می‌دهد چندین برنامه را به صورت همزمان اجرا کنید

شیائومی پد 7 پرو
شیائومی پد ۷ پرو

جدا از این، شیائومی پد ۷ پرو تنها مدل تبلت در دست ساخت نیست. به نظر می رسد این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه یک مدل تبلت OLED نیز است که می تواند به پردازنده جدیدتر اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز شود. این مدل ممکن است تبلت شیائومی پد ۷ مکس باشد که می تواند در سه ماهه سوم ۲۰۲۴ معرفی شود. ایستگاه دیجیتال چت ادعا کرد که مدل پرو همچنین دارای یک راه اندازی چهار بلندگو با پشتیبانی از Dolby Atmos خواهد بود. این همه اطلاعاتی است که در حال حاضر داریم، برای بهره مندی از جدید ترین اخبار های دنیای تکنولوژی در کنار ما باشید.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.