مشخصات دوربین اوپو فایند ایکس ۶ قبل از رونمایی فاش شد

قدرتمند و پر ادعا

OPPO Find X6

طبق گفته ها شرکت اوپو گوشی های فایند ایکس ۶ و فایند ایکس ۶ پرو را به عنوان جدیدترین پرچمداران خود برای سال ۲۰۲۳ را معرفی کند. بر اساس گزارش های قبلی، این دو گوشی مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهند بود. حالا گزارش جدیدی درمورد مشخصات دوربین آنها فاش شده است که توسط یکی از افشاگران بزرگ تکنولوژی منتشر شده است.

طبق گفته پایگاه اطلاعاتی Digital Chat Station، نسخه اوپو Find X6 مجهز به نمایشگری با رزولوشن ۱.۵K خواهد بود و نسخه پرو این دستگاه با رزولوشن تصویر ۲K عرضه خواهد شد. همچنین این احتمال وجود دارد که نسخه معمولی این سری مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ باشد و این در حالی است که نسخه پرو مجهز به تراشه Snapdragon 8+ Gen2 خواهد بود.

مشخصات دوربین اوپو فایند ایکس ۶ و فایند ایکس ۶ پرو

بر اساس گزارش جدید Tipster Digital Chat Station، گوشی اوپو فایند ایکس ۶ مجهز به یک ماژول دوربین سه‌گانه خواهد بود که از سنسور های ۵۰ مگاپیکسل واید و ۵۰ مگاپیکسل اولتراواید بهره‌مند خواهد بود. همچنین مجهز به یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی تله فوتو خواهد بود. اما نسخه پرو این گوشی دارای سنسور های ۵۰ مگاپیکسل واید و اولتراواید خواهد بود و سنسور ۵۰ مگاپیکسل تله فوتو جذاب ترین بخش دوربین اوپو فایند ایکس ۶ پرو خواهد بود.

با توجه به اعداد و اطلاعات درج شده برای دوربین های این دو دستگاه، انتظار داریم عملکرد خیره کننده و بسیار مناسبی داشته باشد و در تست هایی که حتما بعد عرضه انجام خواهد گرفت، نمره های قابل قبولی به دست بیاورند. در کنار مشخصات دوربین سری اوپو فایند ایکس ۶، شاهد انتشار برخی مشخصات سخت افزاری مانند رزولوشن نمایشگر این گوشی ها هستیم.

این پایگاه علاوه بر انتشار این اطلاعات، گزارشی درمورد دوربین گوشی وان پلاس ۱۱ داشته است. طبق گفته این رسانه، ماژول دوربین سه‌گانه برای پرچمدار وان پلاس در نظر گرفته و مجهز به سنسور ۵۰ مگاپیکسل واید، ۴۸ مگاپیکسل اولتراواید و ۳۲ مگاپیکسل تله فوتو خواهد بود. این اطلاعات برای یک گوشی پرچمدار بسیار مناسب است و نشان دهنده قدرتمند بودن بخش دوربین آنرا دارد.

قطعا زمانبندی عرضه سری اوپو فایند ایکس ۶ برای اوایل سال ۲۰۲۳ خواهد بود و قطعا در ماه های آینده شاهد فاش شدن اطلاعات زیادی درمورد مشخصات سخت افزاری این گوشی ها خواهیم بود. با توجه به اطلاعاتی که در این روز ها منتشر شده، به احتمال فراوان، گوشی های پرچمدار سال ۲۰۲۳ از نظر دوربین عملکرد بهبود یافته‌ای نسبت به گوشی های پرچمدار سال ۲۰۲۲ ارائه خواهند کرد.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی__

منبع gizmochina

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.