تبلت ریلمی پد ۲ با باتری بزرگتر و سرعت شارژ بالا عرضه خواهد شد

تبلت ریلمی پد ۲ با باتری بزرگتر و سرعت شارژ بالا عرضه خواهد شد

طبق گزارش های به دست آمده، ریلمی در حال کار روی ریلمی پد ۲ است که به عنوان جانشین ریلمی پد که حالا دو ساله است، معرفی خواهد شد. برند ریلمی هیچ جزئیاتی از این محصول را به بیرون منتشر نکرده اما گزارش های منتشر شده نشان از بهبود ظرفیت باتری، شارژ سریع و همچنین پردازنده بروز شده نسبت به نسل قبل است.

بر اساس گزارش های MySmartPrice و The Tech Outlook، تبلت جدید ریلمی گواهی های زیادی تا به امروز جمع آوری کرده است که نشان از عرضه این دستگاه در بازار های جهانی است. از مهم ترین گواهینامه هایی که برای این محصول منتشر شده، می‌توان به گواهی های BIS و Bluetooth SIG و FCC اشاره کرد.

به احتمال زیاد بخاطر مشکلات حقوقی که میان شرکت نوکیا و BBK Electronics وجود دارد، این دستگاه در برخی از کشور های اروپایی در دسترس نباشد (BBK Electronics شرکت مادر یا همان بنیانگذار شرکت ریلمی است).

مشخصات تبلت ریلمی پد 2

شماره سریال های RMP2204 و RMP2205 برای این محصول در نظر گرفته شده است و طبق گزارش FCC این تبلت حداقل دارای یک باتری ۸۳۶۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. همچنین پشتیبانی از شارژ سیمی ۳۳ واتی از دیگر ویژگی های قابل توجه این تبلت نسبت به نسل قبل خواهد بود.

درمور تراشه نیز اطلاعاتی در دسترس نیست اما با توجه به اینکه گواهی بلوتوث SIG اعلام کرده این تبلت دارای بلوتوث ورژن ۵.۳ خواهد بود، قطعا یک تراشه بروز بر روی ریلمی پد ۲ مورد استفاده قرار خواهد گرفت، نکته قابل توجه اینکه ریلمی پد دارای بلوتوث ۵.۰ بود که یک بهبود قابل توجه برای این محصول به حساب می‌آید.

به غیر از اطلاعات ذکر شده، متاسفانه مشخصات دیگری از این تبلت در دسترس نیست، برخی منابع نزدیک به این شرکت اعلام کردند که این دستگاه در مراحل آخر توسعه است و با توجه به اینکه تمامی گواهی های معتبر توسط ریلمی دریافت شده، انتظار می‌رود تا اواخر سال ۲۰۲۳ رونمایی شود.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی _

منبع notebookcheck

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.