مردی ادعا می کند که ChatGPT، جان سگش را نجات داده است

مردی ادعا می کند که ChatGPT، جان سگش را نجات داده است

ChatGPT در حال حاظر بسیاری از کاربران مبهوت خود کرده است چرا که این فناوری باعث شده تا اطلاعات مورد نیاز را طی چند ثانیه پیدا شوند. ممکن است تعدادی زیادی از افراد با این ابزار در حوزه شغلی خود استفاده کنند و نتایج خوبی را دریافت شود.

طی یک اتفاق شگفت‌انگیز، شرکت OpenAI، آخرین نسخه از ChatGPT را با تکنولوژی GPT-4 AI ارائه کرده است و به تازگی توانسته با ارائه تشخیص دقیق وضعیت پزشکی برای یک سگ، در موقیعتی که دسترسی به دامپزشک امکان پذیر نبود، جان آن را نجات دهد.

ChatGPT

توضیحاتی درباره اتفاق

کاربری از توییتر به نام کوپر ادعا کرد که ChatGPT با تشخیص یک بیماری خونی که حتی دامپزشکان نیز قادر به تشخیص آن نبودند، جان سگش را نجات داده است.  این کاربر گفت که سگش ساسی دارای بیماری ناشی از کنه بوده و تحت درمان است. او افزود که سلامتی آن خوب بوده، ولی علائمش پس از مدتی با وجود مصرف درمان تجویز شده بدتر شد.

کوپر متوجه شده که دهان ساسی رنگ پریده است و وقتی او را نزد دامپزشک می برد،  حتی میزان خون او بدتر از همیشه بوده است. دراین حال، نتایجی که برای بیماری های عفونی مرتبط با بیماری های منتقله از کنه داده شده است کاملا نادرست پیش می رود. سلامتی سگ رو به حالت بسیار بدی رو به وخامت بوده، و از دست دامپزشک ها کاری به دست نمی آمد.

ChatGPT

به کار بردن ChatGPT در حوزه درمان

دکتران به کوپر توصیه می کنند تا صبر کند و ببیند که دوست پشمالوی او معالجه خواهد شد. ولی، آن تصمیم دیگری می گیرد و از یک ربات چت OpenAI استفاده می کند. او با منتشر کردن نتایج جستجو GPT-4 موضوع را کاملا بیان می کند.

ChatGPT پیشنهاد می کند که نتایج آزمایش خون ساسی می تواند با شرایط مختلفی از جمله کم خونی همولیتیک با واسطه ایمنی (IMHA) مرتبط باشد. کوپر این اطلاعات را به دامپزشک دیگری می برد و پس از چندین آزمایش متعدد، پزشک صحت نتایج ChatGPT را تایید می کند. و در حل حاظر با درمان مناسب، حال آن خوب شده است و به روز های خوش خود برگشته است.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.