مانیتور گیمینگ ردمی G27Q 2025 معرفی شد: پوشش رنگی واقعی و زنده

مانیتور گیمینگ ردمی G27Q 2025 معرفی شد: پوشش رنگی واقعی و زنده!

برای اولین بار در چین، مانیتور گیمینگ ردمی G27Q 2025 با ویژگی های جدید عرضه شد. صفحه نمایش ۲۷ اینچی IPS دستگاه جدید Redmi با شماره مدل P27QCA-RG جزو محصولات پرچمدار این شرکت محسوب می شود. بدنه این مدل سبک و کوچک می باشد و با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل تصاویر را در بهترین حالت ارائه می دهد.

این مانیتور با نرخ نوسازی صفحه نمایش ۱۸۵ هرتز و پوشش ۱۰۰٪ sRGB گسترده رنگ، ایده‌آل ترین حالت در نمایشگرها را دارد. همچنین، مانیتور گیمینگ ردمی G27Q 2025 چند پیشرفت را نسبت به مدل های قبلی خود به نمایش گذاشته است.

مشخصات مانیتور گیمینگ ردمی G27Q 2025

این محصول دارای DisplayPort (DP) و HDMI به عنوان گزینه های اتصال دارد که نسبت به نسخه قبلی G27Q از صفحه نمایش FAST IPS استفاده می کرد و وضوح ۲K داشت قابلیت های اضافی تری ارائه می کند.

زمان واکنش در مقیاس خاکستری آن یک میلی ثانیه است و نرخ تازه سازی صفحه نمایش آن ۱۶۵ هرتز کمتر از جایگزینی آن می باشد. نسبت به نمونه قبلی، این مدل دارای گواهی DisplayHDR400 است و دارای عمق رنگ ۸ بیتی می باشد که به همراه پورت های DP1 4، HDMI، یک پورت صوتی ۳.۵ میلی متری و یک رابط USB-C چند منظوره از جمله دستگاه های کامل در بین همه رقبا است.

برای خرید مانیتور گیمینگ ردمی G27Q 2025 اکنون می توانید به سایت‌ فروشگاهی JD.com مراجعه کنید. این مدل در زمان عرضه با قیمت  ۱۲۴ دلار به فروش می رسد. البته جزئیات و مشخصات اصلی این نسخه در روزهای آینده منتشر می شوند.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __
منبع gizmochina

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.