لپ تاپ ال جی SuperSlim با صفحه نمایش ۱۵ اینچی OLED معرفی شد

حتی باریک تر از مک بوک

لپ تاپ ال جی SuperSlim با صفحه نمایش ۱۵ اینچی OLED معرفی شد

اخیرا طی رویدادی شرکت LG از یک محصول بسیار منحصر به فردی رونمایی کرد، که به ادعای این شرکت این دستگاه باریک‌ترین لپ تاپ بین رقبای خود است. نام این محصول ال جی SuperSlim است و مبتنی بر اطلاعاتی که بر پایه آن منتشر شده یکی از سبک ترین و نازک ترین دستگاه های حاظر بازار می باشد. این دستگاه دارای ۰.۴۳ اینچ ضخامت بوده و دو پوند وزن دارد، این باعث می شود تا این لپ تاپ را در بخش کاربری بسیار مهم جلوه بدهد.نسبت به اینکه میزان تفاوت طراحی این دستگاه برای کاربران مبهم باشد، این را در نظر بگیرید که Macbook Air 2022 دارای ۰.۴۴ اینچ ضخامت و ۲.۷ پوند وزن است.

ال جی SuperSlim

مشخصات ال جی SuperSlim

اولین بار این محصول در نمایشگاه CES امسال با نام Ultraslim معرفی شد. طبق اطلاعاتی که این شرکت منتشر کرده ال جی SuperSlim با پردازنده Intel Evo نسل سیزدهم و پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe عرضه می شود. همچنین این دستگاه دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی ضد تابش OLED LG با طیف رنگی ۱۰۰% DCI-P33 و اتصال VESA DisplayHDR True Black خواهد بود.

این شرکت به تازگی طی یک خبری ادعا کرد که ال جی SuperSlim طی هفت آزمایش مهم، استاندارد های لازم برای اطمینان از دوام درجه کاربری را گذرانده است. وجود تست های گوناگون طی تولید این دستگاه باعث می شود تا خطا ها و ایرادهایی که در گذشته با دستگاه قبلی به وجود آمده بود از بین برود. از ویژگی‌های قابل توجه این محصول وجود آداپتور برق جمع‌وجورتر نسبت به نسخه های قبلی، دوربین فول اچ‌دی با میکروفون‌های یکپارچه و سه درگاه USB-C است که دو عدد از آنها از اتصال Thunderbolt 4 پشتیبانی می‌کنند.

ال جی SuperSlim

ال جی SuperSlim در دو نسخه به بازار عرضه می شود که کاربران می توانند نسبت به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنند.  نسخه اول با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD را با قیمت ۱۷۰۰ دلار ارائه می شود و نسخه دوم با ۳۲ گیگابایت رم و یک SSD 2 ترابایتی با قیمت ۲۰۰۰ دلار عرضه می شود. به عنوان یک جایزه ماندگار، شرکت ال‌جی با هر خرید تا تاریخ ۱۴ مه یک دوربین Gram+ نیز به مشتریان هدیه می‌دهد.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.