با لاجیک پرو و فاینال کات پرو از هر نیازی بی نیاز بشین؛ اپل نسخه بروزرسانی شده این دو نرم افزار رو معرفی کرد

با لاجیک پرو و فاینال کات پرو از هر نیازی بی نیاز بشین!

همزمان با معرفی مدل‌های جدید آیپد پرو، اپل از نسخه‌های به‌روزرسانی‌شده‌ی هر دو نرم‌افزار لاجیک پرو و فاینال کات پرو رونمایی کرد. نرم‌افزار به‌روزرسانی‌شده‌ی لاجیک پرو ۲ با هوش مصنوعی قدرتمندتر از همیشه، تجربه‌ای جدید در زمینه‌ی آهنگسازی، بیت‌سازی، تنظیم و میکس موسیقی ارائه می‌دهد.

لاجیک پرو اکنون از قابلیت‌های استودیویی مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می‌برد که به هنرمندان در ساخت موسیقی کمک می‌کند. قابلیت «نوازندگان جلسه‌ای» (Session Players) امکانات قبلی «درامر» را گسترش می‌دهد و اپل یک نوازنده‌ی باس و یک کیبوردزن مجازی را نیز به آن اضافه کرده است. همچنین، قابلیت جدید «تفکیک‌کننده‌ی استم» (Stem Splitter) این امکان را می‌دهد که اجزای مختلف یک فایل صوتی میکس‌شده را از هم جدا کرد. این اجزا می‌توانند شامل درامز، باس، وکال و دیگر سازها باشند. جداسازی ترک‌ها باعث می‌شود اعمال افکت، اضافه کردن بخش‌های جدید و تغییر میکس به سادگی امکان‌پذیر شود.

لاجیک پرو و فاینال کات پرو

مدیر ارشد بازاریابی محصولات جهانی اپل، برنت چائو-واتسون، در این‌باره گفت: «Logic Pro همه‌ی ابزارهای لازم برای نوشتن، تنظیم و میکس یک قطعه‌ی موسیقی فوق‌العاده را در اختیار افراد خلاق قرار می‌دهد و جدیدترین قابلیت‌های ما، این خلاقیت را به سطحی کاملاً جدید ارتقا می‌دهند. به‌روزرسانی‌های جدید Logic Pro با پشتوانه‌ی هوش مصنوعی، در کنار قدرت بی‌نظیر آیپد، مک و تراشه‌ی M1 اپل، بهترین تجربه‌ی ساخت موسیقی را برای حرفه‌ای‌های این حوزه به ارمغان می‌آورد.»

قابلیت جدید «درخشش کروم» (ChromaGlow) به کاربران اجازه می‌دهد تا با انتخاب از میان پنج حالت اشباع مختلف، لحن (Tone) ایده‌آل را تنظیم کرده و گرمای فوق‌العاده واقع‌گرایانه، حضور و قدرت را به قطعه‌ی خود بیافزایند.

Logic Pro برای مدل‌های جدید آیپد و مک در دسترس خواهد بود و عرضه‌ی آن از ۱۳ ماه مه آغاز می‌شود. این نرم‌افزار برای کاربران فعلی رایگان بوده و کاربران جدید می‌توانند آن را با ۲۰۰ دلار خریداری کنند.

این خبر در حال بروزرسانی میباشد

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.