جاه طلبی اپل ادامه دارد، قیمت های نجومی آپید پرو همه را شوک کرد

جاه طلبی اپل ادامه دارد، قیمت های نجومی آپید پرو همه را شوک کرد!

مدل های جدید آیپد پرو لحظاتی پیش معرفی شدند، اما Apple اعلام کرد که برای تهیه هر نسخه باید هزینه های هنگفتی را پرداخت کنید. تمامی لوازم جانبی و مواردی که در کنار این تبلت خاص وجود دارند دارای قیمت های عجیبی هستند که برای هر کاربر ناراحت کننده بود.

تفکیک و ایده اپل برای قیمت های نجومی آپید پرو به این صورت است:

آیپد پرو ۱۳ اینچی در بخش اول حدود ۱۲۹۹ قیمت دارد که نسبت به نسخه های قبلی عادی به نظر می رسد. اما نکته های عجیب بعد از این مرحله دیده می شود، هر کاربر برای دریافت ۲ ترابایت فضای ذخیره سازی باید ۱۰۰۰ دلار هزینه اضافه پرداخت کند. همچنین، برای تهیه گلس بافت نانو باید حدود ۱۰۰ دلار نیز هزینه را در نظر داشته باشید.

اما یکی از نکته های عجیب دریافت هزینه اضافه برای قابلیت های وای فای و داده تلفن همراه بود که حدود ۲۰۰ دلار محسوب شد. همچنین، در بخش بعدی قلم اپل پرو قرار دارد که با قیمت ۱۲۹ دلار عرضه می شود. در نهایت نیز کیبورد جادویی اپل برای آپید پرو وجود داشت که ۳۴۹ دلار باید هزینه اضافی را پرداخت کنید.

سرجمع قیمت فضایی آپید پرو با وجود قابلیت های جدید حدود ۳۰۷۷ دلار قیمت دارد که به نظر برای همه کاربران یک ادغام نا به جا و غیر حرفه‌ای است که برای دریافت بسیاری از ویژگی ها کاملا عجیب است. شما می توانید با این هزینه بسیار نجومی تبلت قدرتمند سامسونگ تب S9 اولترا را تهیه کنید که در برابر محصول جدید اپل قابلیت رقابت خوبی دارد.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.