عرضه هوش مصنوعی جمنای نانو Gemini Nano با سری پیکسل ۸: ارائه قابلیت های جدید گوگل!

عرضه هوش مصنوعی جمنای نانو Gemini Nano با سری پیکسل: ارائه قابلیت های جدید گوگل!

همان طور که می دانید سری پیکسل ۸ یک دستگاه زیبا و قدرتمند تلفن عالی است که جزو پرچمدار های جذاب Google محسوب می شود. یک موضوع اصلی در بین مدل های جدید وجود داشت که بین نسخه پایه و پرو میزان قابلیت های موجود تفاوت زیادی دارد. به همین دلیل، گوگل نسبت به تغییر نظرات کاربران تصمیم گرفته است، عرضه هوش مصنوعی جمنای نانو Gemini Nano برای نسخه پایه این نسخه شروع کند.

با توجه به اینکه هر دو مدل دارای پردازنده مشابهی هستند، اما به نظر می رسد این شرکت نظر خود را تغییر داده است و تصمیم نهایی ارائه ویژگی های بزرگ برای نسخه پایه می باشد.

عرضه هوش مصنوعی جمنای نانو Gemini Nano

چزئیات مهم در مورد عرضه هوش مصنوعی جمنای نانو Gemini Nano برای سری پیکسل ۸

منابع این شرکت ادعا کردند که عرضه هوش مصنوعی جمنای نانو Gemini Nano به عنوان نسخه آزمایشی توسعه دهنده شروع می شود. همچنین، دو ویژگی مهم پاسخ هوشمند در جی بورد و گزارش گیری در برنامه ضبط صدا که توسط فناوری جدید پشتیبانی می شوند قابل ارتقا هستند. علاوه براین، ممکن است طی روز های آینده قابلیت های بزرگی نیز برای نسخه پایه ارائه شود.

البته ارائه چنین خبری باعث خشنودی کاربران می شود، اما مهم ترین موضوع درباره محصولات گوگل بخش پشتیبانی باشد. از آنجایی که این شرکت طرح های زیادی را بدون هیچ دلیلی کنسل کرده بود، توجه کامل به محدودیت‌های سخت‌افزاری در چنین مدلی می تواند مشکل ساز باشد.

عرضه هوش مصنوعی جمنای نانو Gemini Nano

در نهایت، افرادی که دارای نسخه پایه پیکسل ۸ هستند، می‌توانند از عرضه هوش مصنوعی جمنای نانو Gemini Nano و ویژگی های آن کاملا بهره‌مند شوند. اما اگر شرکت نظر خود را تغییر بدهد، این مورد برای کاربران جنبه منفی خواهد داشت. همچنین، بسیاری از منتفدان نظرات مختلفی را بیان کردند که بیشتر آنها ابراز نگرانی در مورد ناسازگاری این فناوری با سری جدید بود. با این حال، نتایج اصلی این روند طی روزهای پیش رو کاملا دیده می شود.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.