جولان اپل در بازار تراشه های کامپیوتری: عرضه مک های ارتقا یافته نسبت به نسل قبل

جولان اپل در بازار تراشه های کامپیوتری: عرضه مک های ارتقا یافته نسبت به نسل قبل

اپل در سال های اخیر قدرت سخت افزاری مک های خود را به رخ رقیبان کشیده و توانسته عملکرد بسیار مثبت و هوشمندانه را ارائه دهد. این روند از تراشه M1 آغاز شد و با موفقیت در نسخه های M2 Pro و MAX در حال ادامه است. با توجه به خط حرکتی اپل، انتظار می‌رود نسل بعدی مک های این شرکت دارای تغییرات جدی نسبت به نسل فعلی باشد.

شرکت کوپرتینویی هر ساله از یک سخت افزار قدرتمند نسبت به نسل قبل معرفی می‌کند که هر سال، محصولات سری مک این شرکت را در بالاترین سطح ممکن نگهداری می‌کند. برند Millet یکی از برترین تولیدکنندگان پردازنده است که حدود ۱۷ سال با اپل همکاری می‌کند و تولید سری تراشه های M این شرکت به عهده Millet بوده است.

عرضه مک های ارتقا یافته

طبق ادعای این شرکت، اپل قصد دارد از امسال، در هر نسخه یک بروزرسانی تراشه ارائه دهد که واقعا کاری بسیار دشوار و ارزشمند است. همانند آپدیت های نرم افزاری، اپل قصد دارد در عرضه یک مک بوک جدید، تراشه ارتقا یافته استفاده شود که فاصله این شرکت با دیگر برند های تولید کننده لپتاپ را به وجود می‌آورد.

عرضه مک های ارتقا یافته

طبق گفته Millet، اپل قصد دارد محصولات خود را با استاندارد های خود تعریف کند و تراشه های کامپیوتری را تحت تاثیر قرار دهد. علاوه بر آن، انتظار می‌رود اپل یک سیستم سخت افزاری مجزا برای تبدیل مک‌بوک ها به یک دستگاه گیمینگ فراهم سازی کند. یکی از طراحان Millet، ادعا می‌کند که اپل رویکرد یکسانی هر سال برای تراشه های سری M اعمال می‌کند که باعث حفظ موقعیت این شرکت می‌شود.

از آنجایی که اپل یک شرکت منظم و بسیار دقیق است و تمامی رویداد هایی که این شرکت برگزار می‌کند با یک برنامه خاص پیش می‌رود، انتظار می‌رود از امسال یک تاریخ دقیق برای بروزرسانی سری مک ها اعلام شود. همانطور که سری گوشی های آیفون با یک خط مشی مشخص در حال بروزرسانی در هر سال میلادی هستند.

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

منبع gizmochina

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.