عرضه موتو G85 5G بزودی در اروپا شروع می شود: جانشین اصلی میان‌رده‌های موتورولا

عرضه موتو G85 5G بزودی در اروپا شروع می شود: جانشین اصلی میان‌رده‌های موتورولا

موتو G85 5G که به زودی توسط Motorola رونمایی خواهد شد، جانشین G84 در سری گوشی‌های هوشمند میان‌رده این شرکت است. با وجود عدم معرفی رسمی، اطلاعات فاش شده و لیست‌های خرده فروشی جزئیات قابل توجهی از این گوشی را آشکار می‌کنند.

صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی FHD+ POLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، تصاویری روان و واضح را در تمامی بخش ها ارائه می دهد. این نمایشگر با وضوح ۲۴۰۰ x 1080 پیکسل، تراکم پیکسلی ۴۰۰ PPI را ارائه می‌دهد که برای تماشای فیلم، بازی و وبگردی ایده‌آل است. نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز نیز تجربه ای روان و بدون تاخیر را در هنگام اسکرول کردن صفحات و انیمیشن ها به ارمغان می آورد.

مشخصات جالب موتو G85 5G

پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ جزو قدرت مرکزی این گوشی هوشمند محسوب می شود، این چیپست ۸ هسته‌ای، متشکل از ۲ هسته Kryo 660 Gold با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و ۶ هسته Kryo 660 Silver با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز، عملکردی قابل قبول برای انجام کارهای روزمره و اجرای برنامه‌ها ارائه می‌دهد.

۱۲ گیگابایت در این گوشی ارائه می شود، که قابلیت مولتی‌تسکینگ روان و بدون افت سرعت را امکان‌پذیر می‌کند. به این معنی که می‌توانید به طور همزمان چندین برنامه را اجرا کنید و بدون هیچ مشکلی بین آنها جابجا شوید. همچنین، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی موتو G85 5G فضای کافی برای ذخیره سازی عکس، فیلم، برنامه‌ها و فایل‌هایتان را فراهم می‌کند.

۵۰ مگاپیکسل (اصلی) + ۸ مگاپیکسل (اولترا واید)، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی با OIS (لرزشگیر اپتیکال تصویر) تصاویر باکیفیتی را در شرایط نوری مختلف ثبت می‌کند. OIS لرزش دوربین را در هنگام عکاسی و فیلمبرداری کاهش می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا عکس‌ها و فیلم‌هایی واضح و بدون تاری داشته باشید. دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی نیز برای عکس‌های با زاویه دید وسیع، مانند عکس‌های منظره و گروهی، مناسب است.

۱۶ مگاپیکسل، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی موتو G85 5G برای عکس‌های سلفی واضح و با جزئیات مناسب است. این دوربین از هوش مصنوعی برای ارتقای کیفیت تصاویر و ایجاد افکت‌های مختلف مانند بوکه استفاده می‌کند.

زیر نمایشگر، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر این گوشی، روشی امن و سریع برای باز کردن قفل گوشی است. این حسگر با سرعت و دقت بالایی عمل می‌کند و تجربه کاربری را آسان‌تر می‌کند.

۵G، ۴G VoLTE، Wi-Fi 6، بلوتوث ۵.۲، GPS، Moto G85 5G از شبکه‌های پرسرعت ۵G پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا با سرعت بالا به اینترنت دسترسی داشته باشید. همچنین از ۴G VoLTE برای تماس‌های صوتی و تصویری باکیفیت پشتیبانی می‌کند. Wi-Fi 6 نیز سرعتی سریع و پایدار برای اتصال به شبکه‌های Wi-Fi ارائه می‌دهد. بلوتوث ۵.۲ برای اتصال به دستگاه‌های بلوتوث مانند هدست و بلندگو مناسب است و GPS نیز برای ناوبری دقیق استفاده می‌شود.

۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی Moto G85 5G با شارژ سریع ۳۰ وات، طول عمر بالایی دارد و نیاز به شارژ مجدد مکرر را از بین می‌برد. این باتری می‌تواند به راحتی تا یک روز کامل با استفاده معمولی دوام بیاورد.

موتو G85 5G با توجه به مشخصات فاش شده، گزینه‌ای بالقوه جذاب در میان گوشی‌های هوشمند میان‌رده با قابلیت اتصال ۵G به نظر می‌رسد. نمایشگر با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، رم و حافظه کافی، دوربین سه‌گانه و باتری بزرگ با شارژ سریع، از ویژگی‌های کلیدی این گوشی هستند. با این حال، برای اظهار نظر قطعی درباره ارزش خرید این گوشی، باید تا زمان اعلام رسمی مشخصات کامل، بررسی‌های تخصصی و مشخص شدن قیمت نهایی در بازارهای مختلف صبر کرد.

 

مطالب مرتبط:

 

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.