شیائومی ۱۴ اولترا: پرچمداری با دوربین شگفت‌انگیز و شایعات داغ

شیائومی ۱۴ اولترا : پرچمداری با دوربین شگفت‌انگیز و شایعات داغ

 

عکاسی بدون رندر تصویر!

به نظر می رسد شیائومی ۱۴ اولترا، پرچمدار جدید این شرکت، با عبور از مرز های عکاسی موبایل، مستقیماً به سراغ عکس های واقعی می‌رود و از مرحله رندر تصویر صرف نظر می‌کند. این شاهکار با استفاده از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ۱ اینچی Sony LYT-900، جانشین قدرتمند IMX989، به واقعیت تبدیل شده است.

علاوه بر شیائومی ۱۴ اولترا، انتظار می‌ رود که شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو نیز در MWC رونمایی شوند. شیائومی ۱۴ پرو ممکن است به چین محدود شود، اما هنوز اطلاعات دقیقی در این مورد در دست نیست.

عکسی که از شیائومی ۱۴ اولترا به بیرون درز کرده است، آن را در کنار سه پرچمدار دیگر، یعنی اوپو فایند ایکس ۷ اولترا، ویوو ایکس ۱۰۰ پرو و آنر مجیک ۶ پرو نشان می‌دهد. در این عکس، شیائومی ۱۴ اولترا به دلیل تار بودن قابل تشخیص است، اما به نظر می‌ رسد که طراحی متفاوتی با سایر گوشی‌ ها خواهد داشت.


خلاصه‌ای از مشخصات احتمالی شیائومی ۱۴ اولترا 

  • صفحه نمایش: ۶.۷۳ اینچی QHD+ AMOLED LTPO با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز
  • پردازنده: Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3
  • رم: ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت
  • دوربین: چهارگانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ۱ اینچی، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی، تله فوتو ۳.۲x 50 مگاپیکسلی و تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی دیگر
  • باتری: ۵۳۰۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سیمی ۹۰ واتی
  • سیستم عامل: اندروید ۱۳
  • رابط کاربری: MIUI 14

۱۴ اولترا بدون شک یکی از مورد انتظارترین پرچمداران سال ۲۰۲۴ است. این گوشی با دوربین شگفت‌انگیز، مشخصات قدرتمند و طراحی جدید خود، می‌تواند رقیبی سرسخت برای سایر پرچمداران بازار باشد.

انتظار می‌رود که شیائومی ۱۴ اولترا در MWC که در اواخر فوریه در بارسلون برگزار می‌شود، به طور رسمی معرفی شود. تا زمان معرفی ۱۴ اولترا با ما همراه باشید تا در صورت درز هر خبره دیگری از این گوشی جزء اولین هایی باشید که از اخبار مطلع میشوند.

 

نظر شما کاربران درباره ۱۴ اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکنودات، بروزترین منبع خبری دنیای تکنولوژی به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را همراه ما دنبال کنید.

 

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

 

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.