شیائومی واچ S3 با حاشیه های قابل تعویض در سطح جهانی رونمایی شد

شیائومی واچ S3 با حاشیه های قابل تعویض در سطح جهانی رونمایی شد

 

شیائومی در رویدادی رونمایی از جدیدترین گوشی های هوشمند پرچمدار خود، سری شیائومی ۱۴ از واچ S3 خود نیز برای بازار جهانی رونمایی کرد. این ساعت چند ماه پس از عرضه اولیه خود در چین، به دنبال فتح بازار های جهانی است.

 

طراحی شیک و قابل تنظیم

ساعت S3 با طراحی براق و دایره ای خود و قاب های قابل تعویض، ظاهری منحصر به فرد و قابل تنظیم را ارائه می دهد. کاربران می توانند به راحتی قاب ها را تعویض کنند و به تناسب سلیقه خود، ظاهر ساعت را تغییر دهند.

 

صفحه نمایش با کیفیت

S3 مجهز به صفحه نمایش ۱.۴۳ اینچی AMOLED با نرخ تجدید ۶۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت است که وضوح و دید عالی را در هر شرایطی تضمین می کند.

 

ویژگی های سلامتی و تناسب اندام

این ساعت هوشمند مجموعه ای از ویژگی های سلامتی را ارائه می دهد که شامل ردیابی خواب، پایش ضربان قلب و تجزیه و تحلیل سطح استرس می شود. همچنین سیستم موقعیت یابی ماهواره ای دو بانده برای دقت بیشتر در ردیابی فعالیت های ورزشی تعبیه شده است.

 

عمر باتری طولانی

شیائومی عمر باتری S3 را تا ۱۵ روز با یک بار شارژ اعلام کرده است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به شارژ مداوم، از ساعت خود استفاده کنید.

 

سیستم عامل HyperOS

این ساعت از سیستم عامل جدید HyperOS شیائومی استفاده می کند که برای ساده سازی تجربه کاربری در سیستم عامل های مختلف شیائومی طراحی شده است.

 

فناوری eSIM

قابلیت eSIM داخلی به شما امکان می دهد بدون نیاز به گوشی هوشمند، تماس برقرار کنید و به اینترنت دسترسی داشته باشید.

 

قیمت و رنگ

ساعت شیائومی واچ S3 با قیمت ۱۴۹ یورو (~ ۱۶۱ دلار) در رنگ های مشکی و نقره ای در دسترس خواهد بود.

ساعت S3 با طراحی شیک، قاب های قابل تعویض، صفحه نمایش با کیفیت، ویژگی های سلامتی و تناسب اندام و عمر باتری طولانی، گزینه ای جذاب برای کاربران به دنبال یک ساعت هوشمند همه کاره است.

 

شما درباره ی واچ S3 چی فکر میکنین؟ نظرات خود را در بخش نظرات با تکنودات، بروزترین منبع خبری دنیای تکنولوژی به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را همراه ما دنبال کنید.

 

__ تکنودات مرجع اخبار تکنولوژی __

 

نظرتون در مورد این مطلب چیه

آدرس ایمیل شما بصورت عمومی منتشر نخواهد شد.

لطفا از ارسال نظرات بی ربط با این مطلب خودداری نمایید.